Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
De Nice

Sip digitale speedo

Recommended Posts

Rijd nu al een jaar of 3 met de digitale. Alles werkt, tripafstand - totale km-naftsensor enz. Enkel de tijdsaanduiding niet, ik mag elke keer het uur instellen, reset zichzelf geregeld terug naar 00u. Iemand een idee hoe dat zou komen? 

Omdat je de voeding wellicht op de lichtbedrading hebt gezet en niet rechtsteeks op de accu. Het intern accuutje gaat idd amper een dagje mee. 

• Thanks 1

Heb idd een kabel onder de neus genomen die enkel stroom geeft met ontsteking aan. Loopt de accu-kabel daar ergens vooraan? Of moet de kabel dan door het frame naar achteren? 

Zat er in de doos niet een optionele extra kabel die je doorheen het frame tot achteraan moet trekken? Weet het niet meer, is te lang geleden. Sowieso niet meer dan een rode plus en zwarte massa aannsluiting.

1 uur geleden, Frederik9111 zei:

Zat er in de doos niet een optionele extra kabel die je doorheen het frame tot achteraan moet trekken? Weet het niet meer, is te lang geleden. Sowieso niet meer dan een rode plus en zwarte massa aannsluiting.

Er zat een kabel bij die diende om achteraan motorzijde aan de bougie te bevestigen. Andere kabel heb ik gn weet van. Tja dan zal t mr zonder correcte uuraanduiding zijn. 

Heb ik me ook al lang bij neergelegd hoor. :)

• Haha 1

Contact opgenomen met sip. Zij beweren dat interne batterij vd speedo moet opgeladen worden, na lange stilstand. Ik moet testen en anders opsturen vr nazicht en eventueel nieuwe...