Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
Bcap

Ik zoek een ss180 bj 1972

Recommended Posts

wie helpt mij een SS180 vinden van 1972?

Tja... wie nie :) 

• Haha 1

Gaat een serieuze zoektocht worden , daar de 180ss van 1964 tot 1968 geproduceerd zijn dus nu eentje vinden die dan nog min 4 jaar in een shop heeft gestaan voor hij ingeschreven was :rolleyes:

• Haha 4

Misschien beter op zoek gaan naar een Rally?  :)

Groetjes, nero. 

mag ook 200 rally zijn natuurlijk

Maskes heeft een nette Rally 200 te koop, prijs is niet laag. Maar beste deal die je gaat vinden als je een Rally 200 zoekt.

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Guido van Gestel
      Hey weet er iemand welke bluethooth set compatibel is voor de vespa 300 supertech . Een gewoon blth boxje is gemakkelijk te verbinden maar een scalarider g9x lukt totaal niet. een set van vespa bv vind in nergens . Alle info welkom 
    • By Sphinx
      Beste, 
      Ik ben op zoek naar een Vespa die ik vroeger gerestaureerd heb en om persoonlijke redenen verkocht heb. 
      Het gaat om een Vespa GL (VGLB1T) van 1961 - 150cc. 
      Weet iemand waar die zich bevind?
      Groeten, Kevin

• By Thirteen
      Deze vnb word aangeboden op 2dehands.be
      Volgens de verkoper zelf aangekocht bij De Vespa Garage in Biest Houtakker. Ik heb hierover met de eigenaar van die zaak gepraat en hij zei dat het hier om een correcte Italiaanse restauratie gaat.
      Vraagprijs is 4400€
      Wat is jullie mening? Ikzelf ben niet genoeg op de hoogte en wil gewoon zeker zijn van een goede aankoop en veilige en zorgeloze ritten.
      Alvast bedankt!

• By Peelke
      Omdat ik zelf met mijn dikke kop zo lang heb moeten zoeken naar een Large jet-helm die in de GTS-brooddoos past...
      De (redelijk) nieuwe Nolan N21 (Large) past perfect in de koffer. Hoezee!
      Het ingebouwde vizier werkt redelijk goed (met mijn gezicht). Ik kan er autostrade mee doen zonder teveel wind. Maar er is ook een versie met groter vizier (past ook in de bak).
      Misschien handig om nog eens een lijstje te maken. Welke helmen passen er nog in?

• By tintomrobel
      Vraagje. Is een zadel voor een Vespa GTS bouwjaar 2015 compatibel met een Vespa GTS bouwjaar 2009? De zadels zien er quasi identiek uit maar ik weet niet of ik dat model 2015 kan monteren op mijn Vespa GTS uit 2009. 
      Kan iemand me helpen?
  • Create New...