Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw lid


Bercki

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Na maanden hier als gast rondgezwerfd te hebben heb ik besloten mij als nieuw lid aan te melden. Ik volg stilletjes het Vespa gebeuren en zou mij graag zelf een Vespa willen aanschaffen. Mijn voorkeur gaat uit naar een ouder model met wat pit zodat we met passagier ook nog vooruit kunnen.

Ik heb daarbij een vraagje: In Nederland heb je “Maskes” en “Vespa Garage”, heb je hier in België ook zulke Vespa garages ? Regio West-Vlaanderen? Het zou de zoektocht wat makkelijker maken.

Hopelijk tot binnenkort op één of andere Vespa meeting ! Ciao !

Frederick

Link naar reactie
2 hours ago, Bercki said:

Hallo allemaal, 

Na maanden hier als gast rondgezwerfd te hebben heb ik besloten mij als nieuw lid aan te melden. Ik volg stilletjes het Vespa gebeuren en zou mij graag zelf een Vespa willen aanschaffen. Mijn voorkeur gaat uit naar een ouder model met wat pit zodat we met passagier ook nog vooruit kunnen.

Ik heb daarbij een vraagje: In Nederland heb je “Maskes” en “Vespa Garage”, heb je hier in België ook zulke Vespa garages ? Regio West-Vlaanderen? Het zou de zoektocht wat makkelijker maken.

Hopelijk tot binnenkort op één of andere Vespa meeting ! Ciao !

Frederick

Bij Tutto Vintage Scooter kan je ze uitkiezen. Hebben er altijd een stuk of 5-6 in stock.
Prijzen zijn aan de hoge kant, maar als je ziet hoeveel werk ering kruipt dan is dat eigenlijk normaal voor een winkel ;) .

Link naar reactie

Hallo en welkom!

Zelf heb ik er twee en ik ben een absolute Maskes fan! Een begrip in de wereld van oldtimer Vespa's, heel klantvriendelijk, behulpzaam en een niet te evenaren kennis. 

Dit alles heeft natuurlijk een prijs... maar dit neem ik er bij!

Ik heb geleerd om meteen voor kwaliteit te kiezen, heb me ook laten ringeloren voordien, want er leeft wat in de Vespa wereld en als je er zelf niet zoveel vanaf weet ben je zo gejost!

Uitkijken, goed informeren en je misschien laten omringen met mensen die er verstand van hebben.

 

Link naar reactie

Hoi Filientje !

Bedankt voor de welkomst !

Het is zoals je zelf aanhaalde niet gemakkelijk om een authentieke Vespa zelf op te sporen. Ik denk dan ook dat Maskes de veiligere optie is. Eind juni is er in Middelkerke een bijeenkomst van Vespa’s en luchtgekoelde VW’s. Weer een gelegenheid om wat op te steken.

Ciao !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...