Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa gts 300 van een nieuw lid.


Luckypldk

Aanbevolen berichten

Goedendag,

sinds vandaag lid van het forum en vanaf gister eigenaar van een gts 300 voorheen al eens eigenaar geweest van de 250.

Nu heb ik me al een beetje ingelezen op het forum en lees ik veel over een luchtfilter modificatie, heeft iemand hier wat tips/fotos van hoe ik dit moet doen?

ook heb ik veel gelezen over de vario, zelf ben ik van plan de dr.pulley rolletjes en sliders te bestellen omdat dit de beste prijs kwaliteit is als ik het op dit forum lees. Of zijn de meningen daarover verdeeld.

alvast bedankt!

een blije GTS eigenaar

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik zou eerst eens zo rijden met de huidige setup, als je dan niet helemaaltevreden bent kunje kiezen voor andere rollers van Dr.p.

modificatie luchtfilter heb ik nog nergens gelezen, maar zal wel aan mij liggen.

Welk model GTS  heb je gekocht

Link naar reactie

heeft iemand of weet je een link voor een werkplaatshandboek voor de nieuwe HPE modellen

een handleiding heb ik al digitaal in NL.

Ik ben er achter gekomen dat er och wel verschillen zitten in model 2015 of 2018/19. dat merk je als je delen gaat demonteren.

gr

Han

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gisteren na lange tijd weer eens op de Vespa gereden en dan op de GTS HPE Super tech deze rijd nog lekkerder dan de gts van 2015 die ik ook nog heb (is wel te koop) maar de vering viel wel tegen in vergelijk met de gts 2015.

 

Ik heb bij de GTS van 2015 de achter en voorschokbreker vervangen. Dat wil ik nu op de super tech HPE ook doen. maar ik ben even en deel kwijt wat precies de werkvolgorde was/is.

de vorige keer heeft iemand me gewezen op een filmpje maar dat kan ik niet meer vinden. heeft iemand die handiger is als ik toevallig nog een link naar zo'n filmpje.

 

Vast bedankt voor een reactie.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
Op 5/8/2019 om 04:13, Cardioguy zei:

Kun je hier iets mee Motorhan? Ik wil je er graag mee helpen, woon in de buurt.

Hallo Cardioguy  Ik zie nu pas je bericht dat je me had willen helpen. Bedankt voor het aanbod, maar je za begrepen hebben dat het inmiddels is gebeurd met behulp van mijn schoonzoon.

Nu nog de 1e rit maken en zien of ik ze moet bijstellen of zo laten.

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...