Jump to content
Vespaforum.be
taalqu

Het boek 'van peel tot evenaar

Recommended Posts

Iemand dit boek te koop toevallig?

Alvast bedankt!

47 minuten geleden, Bever zei:

Misschien dat @Peelke er nog eentje over heeft? ;)

Heb al eens contact opgenomen via de officiële website, volgens die info hadden zij er ook geen meer...

Bedoel je “Van Pool tot Evenaar”? Zou kunnen dat dit in mijn vader zaliger zijn bibliotheek aanwezig is.

Bij bol.com verkopen ze het als e-book. Ik dacht aan vroeger en nostalgisch “Van Pool tot Evenaar” was een programma op TV. Vandaar de verwarring.

9F71B736-89B2-43C2-A309-7DC0712073D6.png

• Like 2

1 uur geleden, JoinkeGTS zei:

Bij bol.com verkopen ze het als e-book. Ik dacht aan vroeger en nostalgisch “Van Pool tot Evenaar” was een programma op TV. Vandaar de verwarring.

9F71B736-89B2-43C2-A309-7DC0712073D6.png

Ik verkies liever een boek in handen dan een e-book. Het echte boek stond tot een paar dagen terug ook op bol.com aan de schandalige prijs van 55€ trouwens. Toch verkocht blijkbaar.

Dan kan ik mijn exemplaar misschien ook beter verkopen ;-)

• Haha 1

Staat ook nog in de Apple Bookstore. Heb deze net uitgelezen op de Ipad.

Helaas pindakaas, babies! Dat boek is helemaal uitverkocht. Ik heb er zelf ook geen meer. Het is idd nog wel te verkrijgen als e-book uiteraard. (Voor de paper lovers; je kan het altijd afprinten of naar de bib gaan en fotokopiëren :) Blijf weg van profterende 2dehands-ollanders op bol.com en hun zotte prijzen!

Alleszins dikke merci voor de interesse!

• Like 2

Bij de oprecht geïnteresseerde Hollanders staat dit boek gewoon tussen alle goede boeken in de kast! Het is wel mijn inspiratie geweest voor de Vespareizen die ik gemaakt heb en dat doe je gewoon niet weg! 

Edited by pdvd
  • Like 1

Ook mijn gesigneerd exemplaar wordt nog geregeld herlezen...toplectuur... trouwens toen het nog verkrijgbaar was meermaals kado gedaan aan ‘reizende vrienden’ al dan niet met vespa interesse...

• Like 1

Ik heb er twee :) Gekocht tijdens de voorstelling in Het Rivierenhof. Ik had er eentje gekocht, maar per accident de cover gekreukt. Dan maar een tweede gekocht en gesigneerd :)

• Like 1