Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
Sphinx

Vespa vglb1t 1961 misa

Recommended Posts

Beste, 

Ik ben op zoek naar een Vespa die ik vroeger gerestaureerd heb en om persoonlijke redenen verkocht heb. 

Het gaat om een Vespa GL (VGLB1T) van 1961 - 150cc. 

Weet iemand waar die zich bevind?

Groeten, Kevin

BC011C3D-F66E-427B-9D39-B8CABBD5C4CF.jpeg

0ECCBEFF-6733-469C-A7D9-8747AE0B1C60.jpeg

490D5ABC-1D5B-4D64-B2F6-497929CA5998.jpeg

A6FC3580-9797-4884-88DF-47183E0392C2.jpeg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Bcap
      wie helpt mij een SS180 vinden van 1972?
    • By Thirteen
      Deze vnb word aangeboden op 2dehands.be
      Volgens de verkoper zelf aangekocht bij De Vespa Garage in Biest Houtakker. Ik heb hierover met de eigenaar van die zaak gepraat en hij zei dat het hier om een correcte Italiaanse restauratie gaat.
      Vraagprijs is 4400€
      Wat is jullie mening? Ikzelf ben niet genoeg op de hoogte en wil gewoon zeker zijn van een goede aankoop en veilige en zorgeloze ritten.
      Alvast bedankt!

• By Snowride
      Hallo,
      Ik heb al 15 jaar een oude Vespa in de kelder van hetouderlijke huis staan, steeds blijft ie daar staan met de idee ooit begin ik er eens aan :-)
      Wel ik wil er nu eens aan beginnen, mijn moeder dreigt om hem op het schroot te gooien :-O dus mij alvast ingeschreven op dit forum :-)
      Iemand wist me te vertellen dat ik een GS 160 had, maar ik heb geen flauw idee, veel gegoogle op vespa foto's doet mij vermoeden dat het wel een GS kan zijn ergens rond 1963.
      Nu is er wel wat werk aan, al wat chroom is/was is geoxideerd, iedere schram is geoxideerd, de handvaten zijn vergaan etc ...
      de motor is in vrijloop vastgelopen ( mijn eigen fout : was gewoon dom om hem zomaar te starten maar ik had niet verwacht hem gestart te krijgen )
      Ik denk dat het forum alvast een goede plaats is om te beginnen, hoe begin ik hieraan ?
      https://picasaweb.google.com/Gunther.Despiegheleir/MyVespa?authkey=Gv1sRgCPCJlu6LmLi1fw
      kunnen jullie experts de Vespa herkennen ? ik strip de vespa en demonteer motor volledig neem ik aan ? welke onderdelen vervang ik sowieso het best ? hoe geraak ik aan onderdelen en zijn deze onderdelen heel prijzig ?
      Of laat ik hem beter restaureren als beginner ?

• By Robb
      Hallo vespaliefhebbers,
      Ik ben Rob, 23 jaar en ik woon in Berkel en Rodenrijs. Sinds een paar maanden ben ik eigenaar van een Vespa gl 150 uit 1959 (misa).
      Jaren geleden heeft mijn opa de Vespa gekregen om deze helemaal op te knappen. Helaas is hij ziek geworden waardoor hij daar de energie niet meer voor heeft.
      Een aantal maanden geleden heb ik hem gekregen om me op dit project te storten en ik ben er helemaal weg van. Ik ben al een heel eind met het restaureren. De motor loopt nog niet helemaal lekker en bij schakelen hapert hij.
      Ik hoop via dit forum antwoorden te vinden op mijn toekomstige vragen.
      Groeten,
      Rob

• By Peelke
      Omdat ik zelf met mijn dikke kop zo lang heb moeten zoeken naar een Large jet-helm die in de GTS-brooddoos past...
      De (redelijk) nieuwe Nolan N21 (Large) past perfect in de koffer. Hoezee!
      Het ingebouwde vizier werkt redelijk goed (met mijn gezicht). Ik kan er autostrade mee doen zonder teveel wind. Maar er is ook een versie met groter vizier (past ook in de bak).
      Misschien handig om nog eens een lijstje te maken. Welke helmen passen er nog in?

• Create New...