Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke vespa aankopen primavera of gts ?


Yoshi.D

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nieuw hier :D Ik ga al een 3 tal jaar na elkaar een vespa huren en ik wil mij nu graag zelf eentje aanschaffen. 10 jaar geleden ook 2jaar met een brommer gereden en ik mis toch wel die tijd :o. Nu ben ik 26j en ik denk om het best een 125cc te nemen. Wel nog nooit mee gereden. Nu wil ik voor mijn eerste vespa nog niet de volle pot gaan betalen en ben ik opzoek naar een okazie, liefst niet te oud en niet teveel km voor betaalbare prijs aangezien ik net een huis heb aangekocht moet ik wat opletten. Mijn nonkel heeft een vespa gts en die vind ik zeer mooi, ik zie wel dat deze de duurdere zijn, wss betere baanligging en comfort denk ik dan? ik ben nu wat aan het rondkijken en heb een vespa primavera gevonden bouwjaar 2015 6000km ze vragen 2500euro, is dit ok van prijs of te duur? of heeft iemand hier iets tekoop ik zie het graag :D en hebben deze scooters ook problemen waar ik moet op letten als ik ga kijken ? De reden dat ik voor vespa kies is omdat ik wil rijden met kwaliteit :D beter beetje sparen en rijden met goede scooter dan een goedkope die constant binnen is voor herstel xD. 

En wat ik juist ga doen met die vespa ; deze is meer bedoeld voor in de weekend rondritjes te doen, gaan picknicken, tripje naar zee enzo. En bij heel mooi weer eens naar het werk ermee.

Hebben jullie tips voor mij, ik hoor het graag.

Alvast bedankt

Groetjes Yoshi 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...