Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa pk50xl cylinder monteren


Aaronbaele

Aanbevolen berichten

Hey leden!

Ik vroeg me af als het mogelijk is om bij een smallframe vespa de cylinder te wisselen met een grotere zonder dat de motorblok van het frame moet. 

Ik had ergens gehoord dat je de achterste vering kan losmaken om er aan te kunnen, raden jullie dit aan of toch maar de hele blok er af doen?

Bedankt!

 

Link naar reactie

Die kunstof kap krijg je er al bijna niet af bij een smallframe zonder het blok los te halen..  laat staan een hele cilinder. En dan er nog met je ratel netjes bij kunnen... 

 

Link naar reactie
56 minuten geleden, pdvd zei:

Die kunstof kap krijg je er al bijna niet af bij een smallframe zonder het blok los te halen..  laat staan een hele cilinder. En dan er nog met je ratel netjes bij kunnen... 

 

Zal inderdaad wat moeilijk worden, ik wil gewoon vermijden van alle kabels lost te moeten draaien enz. 

Link naar reactie

Dat is zo lastig niet. Wel fotos maken per draad die je los haalt van de electronica (als het geen stekker is zosks op de automatica) zodat je weet hoe je het vast moet zetten. Grotere cylinder is waarschijnlijk ook aanpassing aan de carburateur en ook daar zitten kabels aan. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...