Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pk50 xl aanpassen


Jacoupe

Aanbevolen berichten

Op dit moment ben ik bezig mijn zojuist gekochte pk50 xl uit elkaar te halen. Nu wil ik een aantal dingen aanpassen. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee? Het gaat om het volgende

- voorste knipperlichten aanpassen naar het verzonken type. Heeft iemand daar toevallig een mal voor?

- als achterlicht wil ik de grote verwijderen en vervangen voor het type van een 50 special met kapje. Past dit zo of moeten er gaten geboord worden? 

Heeft iemand dit eerder gedaan en foto s ervan? 

Link naar reactie

Hallo Jacoupe,

Dat achterlicht heb ik er ook opgezet. Je zult inderdaad nieuwe gaten moeten boren. Ik weet even niet meer of de bestaande gaten zichtbaar blijven omdat deze lamp kleiner is.
Is alweer een tijdje geleden en dat was voor het spuiten, dus als er gaten zichtbaar waren dan hebben ze die destijds dichtgemaakt.
De knipperlichten heeft mijn zwager er ook ingezet. Hij is niet ontzettend handig en het aanpassen van de gaten is hem wel gelukt.
Als je me via pb je nummer stuurd dan kan ik je wel wat foto´s ervan sturen.

Gr Tjeu

Link naar reactie

Dat achterlicht heb ik ook gedaan. Zie fotootje hier.

Als ik het mij goed kan herinneren past de carrosserie rubber van het v50 licht perfect in het bestaande kabelgat. Ik dacht wel een extra bevestigingsgat gemaakt te hebben gemaakt, maar dat is 1 keertje boren.

Denk er aan dat een v50 achterlicht geen remlicht heeft. In deze tijden best wel eens gevaarlijk. Zie mijn topic om hier een remlicht in te steken:

 

 

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...