Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Beschikbare vespa routes rondom lier


Wimmeke

Aanbevolen berichten

Als kersverse Vespa GTS125 eigenaar ben ik op zoek naar routes rondom Lier of die vertrekken in de grote omgeving rondom Lier. Dit zou echt super tof zijn om zo nog meer te genieten van onze Vespa!

Indien je leuke routes beschikbaar hebt, zou je deze willen delen en doorsturen?

wim.naenen@telenet.be

Alvast bedankt,

Wim

Link naar reactie

Met welk gps-toestel rij je? TomTom  heeft toestellen waarbij je de lengte of duur van de rit kan kiezen : werkt heel goed. Bij mijn Garmin laat ik mij verrassen via de Onroute- motokaart. Altijd mooie ritten over kleine wegen. Beste gps- investering die er is.Voordeel is ook nog dat ik thuis geen uren moet zoeken en routes moet bewerken (converteren naar juiste kaartversie etc).gewoon ergens naartoe rijden, adresje intikken om toch een richting te hebben en het lot beslist wel. Ik heb nog nooit een saaie route gereden.

Link naar reactie

Met tomtom kies ik voor kronkelroutes en plan ik ook zelden op voorhand, behalve uiteraard de richtingen die je uit wilt. Ook nog nooit saaie routes gehad :-) . Je kan zelfs de graad vd kronkeligheid of hoogteverschillen bepalen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...