Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Sc primavera paasmaandagrit


Joene

Aanbevolen berichten

SC Primavera organiseert zijn 31ste Paasmaandagrit.
Deze wereldvermaarde rit zal doorgaan op maandag 22 april en is UITSLUITEND VOOR CLASSIC SCOOTERS.

We verzamelen aan Café Brem in Hoegaarden (Stoopkensstraat 18, 3320 Hoegaarden) om 13u en vertrekken stipt om 14u voor een kronkelend ritje van ongeveer 70 kilometer.
De rit belooft spectaculair te zijn dus draai alle vijzen goed vast, die in jullie hoofd mogen los.
We komen aan in Hoegaarden @Café Brem. Daar kan er nog iets gedronken, geknabbeld en gebabbeld worden.
Food & booze in overvloed. We gaan er een lap op geven !

Link naar reactie

SC Primavera Paasmaandagrit
Datum: 22-04-19 13:00

SC Primavera organiseert zijn 31ste Paasmaandagrit.
Deze wereldvermaarde rit zal doorgaan op maandag 22 april en is UITSLUITEND VOOR CLASSIC SCOOTERS.

We verzamelen aan Café Brem in Hoegaarden (Stoopkensstraat 18, 3320 Hoegaarden) om 13u en vertrekken stipt om 14u voor een kronkelend ritje van ongeveer 70 kilometer.
De rit belooft spectaculair te zijn dus draai alle vijzen goed vast, die in jullie hoofd mogen los.
We komen aan in Hoegaarden @Café Brem. Daar kan er nog iets gedronken, geknabbeld en gebabbeld worden.
Food & booze in overvloed. We gaan er een lap op geven !



SC Primavera Paasmaandagrit
Link naar reactie
Op 9/4/2019 om 15:45, Joene zei:

De rit belooft spectaculair te zijn dus draai alle vijzen goed vast

 

Dan zal ik maar niet met de Lambretta komen want dan speel ik gegarandeerd onderdelen kwijt onderweg... ;-)

Link naar reactie
Op 11/4/2019 om 18:32, jje zei:

Bij goed weer ...komen er ook weer een aantal vanuit NL ... (het bekende clubje ) (;-)

dat vinden wij super want ze voorspellen mooi weer :-) !!

Link naar reactie
Op 11/4/2019 om 13:27, EriX zei:

Dan zal ik maar niet met de Lambretta komen want dan speel ik gegarandeerd onderdelen kwijt onderweg... ;-)

jawel, das plezant !

Link naar reactie
  • dave prikte dit topic los

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...