Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Blauw/groen belgisch inschrijvingsbewijs /1993


Aanbevolen berichten

In tegenstelling tot de inschrijvingsbewijzen van mijn andere motoren (roze smalle kaart en/of geel A4-formaat) heeft mijn Vespa LX200, eerste maal ingeschreven in 05/1993 een in België uitgereikt blauw/groen inschrijvingsbewijs (klein model). Is dit het gebruikelijke inschrijvingsbewijs voor een Vespa in 1993? Tevens begint het Type/chassisnummer met VSK1T... en staat er 1979  C.C.  Iemand die wat meer duidelijkheid kan scheppen rond dit document en het type nummer VSK1T ?

Inschrijvingsbewijs.jpg

Inschrijvingsbewijs_1.jpg

Link naar reactie

Is dit geen tikfout en moet het VSR1T Cosa 200/ 2 zijn ipv VSK1T en is die 1979 cc de cilinderinhoud maar hebben ze de komma vergeten 197,9 cc. 

T'is er ene van Enghien en daar zitten raar mannen ze, hé Nero. :D

 

Link naar reactie
7 minuten geleden, Wilby zei:

 

T'is er ene van Enghien en daar zitten raar mannen ze, hé Nero. :D

Als gij het zegt...  :)

Groetjes, nero. 

ps: Heb nog een keer contact proberen op te nemen met Willy (of hoe noemde hij weer), maar zonder resultaat.

Link naar reactie
7 uren geleden, Wilby zei:

Is dit geen tikfout en moet het VSR1T Cosa 200/ 2 zijn ipv VSK1T en is die 1979 cc de cilinderinhoud maar hebben ze de komma vergeten 197,9 cc. 

T'is er ene van Enghien en daar zitten raar mannen ze, hé Nero. :D

 

Yep, je hebt gelijk Wilby - tikfout - Chassisnummer heb ik vrij gemaakt en inderdaad moet zijn VSR1T.. en 197,9 cc.

Is dit type van inschrijvingsbewijs gebruikelijk destijds?

Link naar reactie
7 uren geleden, nero zei:

Als gij het zegt...  :)

Groetjes, nero. 

ps: Heb nog een keer contact proberen op te nemen met Willy (of hoe noemde hij weer), maar zonder resultaat.

Als het "Moto Willy" is die je wil contacteren dan moet ik je helaas spijtig nieuws brengen Nero. Willy is niet meer sinds zijn overlijden begin 2017,  het Puch-icoon is bijna 98 geworden.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Dat grijze inschrijvingsbewijs is perfect normaal voor een voertuig uit de jaren 90 (vandaar dat men zegt "grijze kaart"). Later, maar ken de datum niet, zijn de inschrijvingsbewijzen veranderd naar een roze document en voor voertuigen ingeschreven na 15/01/2011 is dit een A4 model in een zandkleur. Dit laatste bestaat uit 2 delen, eentje om thuis te bewaren en 1 voor in het voertuig.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...