Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
timve

Aanhangwagen voor vespatransport

Recommended Posts

Ik heb een aanhangwagen te koop voor vespatransport.  zo goed als nieuw.  Voor een goed bod is hij van jou. richtprijs 320 euro.

kleine wielen maar zeer stevig model met torsieas.  Heb er recent nog een 210 kg wegende moto mee verplaatst. 

IMG_20190224_120206392.jpg

IMG_20190224_115917268.jpg

IMG_20190224_115843213.jpg

IMG_20190224_115940922.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By pete
      Zoals titel vermeld, passend voor T5 en GS200, deftige staat, zou kunnen dat er een boutje of iets mankeert.  In één koop graag, enkel afhalen, prijs is 25 euro, vg, pete.
    • By JoinkeGTS
      Al enkele keren reclame gekregen van Beeline. Zijn er hier mensen die dit reeds gebruiken en wat zijn de ervaringen? Vervangt wellicht niet een standaard gps maar lijkt me wel iets handig.
    • By Lure
      Voor VBB2T, waar geraak ik aan een GULF striping voor mijn wesp. 

• By Picardbear
      Hallo,
      ik zou graag deze zomer met de vespa een roadtrip maken doorheen het zuiden van spanje. Zijn er hier leden die dit al eens gedaan hebben? En zijn er belangerijke dingen om op te letten tijdens een roadtrip?
      Info over mooie stadjes, plaatsen met uitzicht zijn zeker ook welkom, evenals routes.
      alvast bedankt.
  • Create New...