Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Tom tom vio


Gilbert

Aanbevolen berichten

De Vio is een apparaat wat via de navigatie werkt van je telefoon (dmv. een app.) Je kan naar mijn weten ook geen routes uitzetten in het systeem.

Wil je ook routes uitzetten dan heb je meer aan een Tom Tom Rider of vergelijkbare Garmin.

Wat ook nog kan is een goede motor navigatie app voor op je telefoon, bijv;

- Calimoto

- Scenic

Link naar reactie

Heb een Vio als reserve gps, en het doet lekker zijn ding. Ideaal om van A naar B te rijden, je hebt verkeersinfo, flitspalen. Alles werkt via een app op de smartphone. Let op waar je hem koopt want hie vragen ze er nog 169 euro voor terwijl hij al te koop is voor 99 euro.

Link naar reactie
7 uren geleden, Gilbert zei:

Ik ben van plan een gps aante schaffen voor op mijn vespa 300 gts super is de vio van tomtom een goede gps groeten gilbert 

Maat van me verkoopt er eentje: linkje naar smoelenboek.

Link naar reactie

Die vio aan 99 vind ik nergens. Wel 130€ bij RAD. Hoedanook, is maar een waterdicht schermpje en een goeie app. Die beeline ziet er tof uit en is niet zo duur, ik ben voor, want gps is meestal lelijk op een retro naked bike of scooter. Ik zou het graag eens testen doch vrees dat je snel tegen zijn beperkingen gaat lopen. Toch handig om je route op scherm te kunnen zien, routes te laden is wel mogelijk doch niet te zien op voorhand en batterij onderweg kunnen opladen (ooit zijn die 30 uren op ;-) ) is misschien wel es nodig.

Link naar reactie
1 hour ago, La vita é Bella said:

wat is er verkeerd met je smartphone op een houder en navigeren via bv een app als ways of google maps?

 

ik bevestig liefst zo weinig mogelijk spullen op m'n px...vind het persoonlijk geen zicht...maar dat is puur persoonlijk.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

iemand ervaring met de tom tom rider? ben ook op zoek naar een gps . wil men smartphone ook wel gebruiken maar weet ni of je zelf routes kan uitstippelen via maps bvb en als je dan ver gaat hoe het met het mobiele internet zit kwa verbruik en dergelijke ...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...