Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gevraagd: 2 ulma wieldeksels 10 inch.


vespolia

Aanbevolen berichten

Ik heb net dezelfde op mijn GS Misa, maar ik vrees dat je die moeilijk gaat vinden, want had ze zelf ook nooit gezien... IMG_0644.thumb.JPG.8746f26a6f23e3b6fe4bd80d60b3f9d2.JPG

  • Like 3
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 3 maanden later...
  • 4 weken later...

Hier heb je er al 1: zoek op Facebook: Vintage e Derivati : aanbieding Roberto Sacchini

  • Like 1
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
Op 23/3/2019 om 19:01, N!Ce zei:

Ik heb net dezelfde op mijn GS Misa, maar ik vrees dat je die moeilijk gaat vinden, want had ze zelf ook nooit gezien... IMG_0644.thumb.JPG.8746f26a6f23e3b6fe4bd80d60b3f9d2.JPG

Even offtopic, maar is dat een dubbele uitlaat? Komt dat vaker voor bij Vespa GS of is dit aftermarket? 

Link naar reactie
2 uur geleden, Edwin zei:

Even offtopic, maar is dat een dubbele uitlaat? Komt dat vaker voor bij Vespa GS of is dit aftermarket? 

Ik ben er bijna zeker van dat het bovenste pijpje "self made home work" is.  Heb een motor liggen waar de pijp vervangen is door één van dubbele diameter.  Het geluid wordt harder maar ook doffer, gaat naar het geluid van een oud dorsmachine toe.  :)

Groetjes, nero. 

Link naar reactie
Op 31/12/2019 om 13:17, nero zei:

Ik ben er bijna zeker van dat het bovenste pijpje "self made home work" is.  Heb een motor liggen waar de pijp vervangen is door één van dubbele diameter.  Het geluid wordt harder maar ook doffer, gaat naar het geluid van een oud dorsmachine toe.  :)

Groetjes, nero. 

Was absoluut zelf gemaakt van één of andere verwarmingsbuis haha - en toch verkocht aan een liefhebber op de Antwerp Customshow vorig jaar

Link naar reactie
3 uur geleden, N!Ce zei:

Was absoluut zelf gemaakt van één of andere verwarmingsbuis haha - en toch verkocht aan een liefhebber op de Antwerp Customshow vorig jaar

Ik heb dergelijke dubbele buizen al meermaals gezien, steeds bij Vespa GS (Misa?). Toch nog even verder onderzoeken ;-)

uitlaat.jpg.b022dc3a8bd7669bdd20b99ef721c36f.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...