Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aankoop


Rik8430

Aanbevolen berichten

Je zou alvast eerst het forum wat kunnen doorzoeken naar wat meer informatie. maar als je een "rijbewijs hebt voor een motorfiets" kies dan voor een "300 GTS"

Een "300" omdat die "vlotter en krachtiger" is dan een "125". zeker als je met twee personen rijd. als je een 125 koopt, dan zal je na een tijd toch een "300" willen.

Beiden zien er hetzelfde uit, alleen de "300" heeft meer pit. opstappen. gas geven. op tijd remmen. en genieten van je GTS. want de mooie dagen komen eraan :)

 

2011-vespa-gts-super-sport-300-preview-1.jpg

Link naar reactie
50 minuten geleden, Rik8430 zei:

                                      Toch mooi in het rood... zal dus een 300 worden.

...zelf rijd ik al negen jaar met een rode "GTS 300" ...nog geen seconde spijt van gehad...en Rik wat ben je van plan, een tweedehandse of een nieuwe te kopen ?

 

1ef75fa62986d6fc5e202eec27d43391.jpg

Link naar reactie

 

2 uren geleden, Rik8430 zei:

                                        Ik denk nieuw. Ik heb nul verstand van mechaniek.   Ben altijd bang bij het zeventiende gezet te worden. .Plus heb ik dan nog garantie

Veel verstand van "mekaniek" moet je niet hebben. gewoon je GTS binnenbrengen op de gepaste tijden, bij een betrouwbare handelaar. die de onderhoudsbeurten uitvoert ;)

Je kan een nieuwe kopen. maar soms "verschijnen" er hier op het Vespaforum mooie GTS'en te koop met weinig kilometers van mensen die er heel weinig mee rijden.

bottom-left.jpg

Link naar reactie
7 uren geleden, Rik8430 zei:

Toch mooi in het rood. Zal dus een 300 worden. Bedankt voor de info

Als de kleur de cilinderinhoud gaat bepalen zijn we ver gekomen...  :)

Groetjes, nero. 

ps: Vespaciao: ik denk dat Rik8430 oud en wijs genoeg is om een kleur te kiezen zonder dat je vele foto's met afbeeldingen post, da's ni goed voor mijn scrolvinger.  :)

Groetjes, nero. 

Link naar reactie
19 minuten geleden, nero zei:

 

 

      ps: Vespaciao: ik denk dat Rik8430 oud en wijs genoeg is om een kleur te kiezen zonder dat je vele foto's met afbeeldingen post, da's ni goed voor mijn scrolvinger.  :)

 

...hoe meer je, je "scrolvinger" gebruikt en oefent...hoe "sterker en krachtiger" hij word  ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...