Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Sei giorni


Centil

Aanbevolen berichten

De originele Sei Giorni is alleen in het groen uitgebracht. Dat nieuwe hok is een lelijk aftreksel ervan in een gts jasje puur als marketingstunt want er is nooit een sei giorni mee gereden. De echte is in 1951 alleen in het groen uitgebracht en de GTS variant van tegenwoordig (heeft hier afgezien van de kleur en de merknaam) niets mee te maken, als ze 'm dan ook in het blauw uit zouden brengen zouden ze echt compleet de plank misslaan. De plaats van de koplamp was overigens bij eerdere modellen ook al op het spatbord. 

Link naar reactie

De GTV moest niemand hebben en is in het 2dehands-circuit aan de straatstenen niet te slijten. Giet er een marketingsausje en een paar stickers overheen en noem het een “limited reeks” en hoppa... :P

Link naar reactie
5 uren geleden, Centil zei:

                                     Kleine vraag is het mogelijk dat vespa blauw kleur sei giorni rond juni 2019 zal uitbrengen??

. bij Vespa is "alles" mogelijk. de oer- "sei giorni is groen, maar mensen die niet graag groen zien, kopen hem misschien in het blauw. een "zes daagse" kan je in alle kleuren rijden ;) :D

442953429.jpg

Link naar reactie

Daar nu nog een kofferke op in ‘t zelfde kleur natuurlijk en dat wordt een bestseller !!

of misschien ook die zes nog op de koffer kleven , dan is’m helemaal af .… 

Link naar reactie
2 uren geleden, Pilaf zei:

 

                                                    GTV 300 HPE SEI GIORNI ABS GRIGIO OPACO MY20                   en die kleur mag @Vespaciao vertalen :).

Olaf, het is niet omdat ik geregeld "Frans en Italiaans" spreek met mijn "Napolitaanse" vrouw...dat ik "speciale kleuren" in het Italiaans ken :D

Grigio ken ik wel... maar van "opaco" had ik nog nooit van gehoord...gelukkig wist mijn vrouw het natuurlijk direct  : matgrijs  ;)

 

sophia-loren-per-brio-a-cafe-italia.jpg

Link naar reactie

Hork van een apparaat. Maarja zoals Frederik al zei.. maak ergens een limited edition van en het verkoopt. Koffers... echt dan maakte er nog een ergere Jeanettenbak van. Zo'n ding noemen we in Nederland een Beautycase. Ziet er niet uit... misschien makkelijk maar dat is op reis gaan met een Vespa toch niet. 

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

blauwe sei giorni is veur janette noobs 

vespa zou deze moeten afpakken al wie er een topkoffer of valbaren op zet 

precies ne kermis draaimolen brommer met die lelijke valbaren 

ze maken schande in de vespa sei giorni  geschiedenis .

lelijkste optrie ter wereld valbaren en topkoffer da maakt u vespa echt ma echt vies lelijk ! 

 

Link naar reactie
4 uur geleden, ice man zei:

blauwe sei giorni is veur janette noobs 

vespa zou deze moeten afpakken al wie er een topkoffer of valbaren op zet 

precies ne kermis draaimolen brommer met die lelijke valbaren 

ze maken schande in de vespa sei giorni  geschiedenis .

lelijkste optrie ter wereld valbaren en topkoffer da maakt u vespa echt ma echt vies lelijk ! 

 

...en ice man...kan je het wat gewoon worden in de "gesloten instelling" ? ...misschien toch best eventjes vragen aan "meneer doktoor" om een "herziening van de medicijnen" ;) :D 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...