Jump to content
Vespaforum.be
Rogertje23

Vespatronic px200 82'

Recommended Posts

Heeft er iemand nog een goed gebruikte vespatronic liggen voor op een PX200 van 82'?

Liefst met een 1800gr. vliegwiel,  mag ook een 1500gr. vliegwiel zijn dan pas ik deze aan.

Gr. Roger

z_ndung_evergreen_vespatronic_vespa_px_1800g_vtr1002n.jpg

Ik ga morgen eens kijken.

Bedankt,  laat maar even weten mocht je wat hebben

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Fer Schenk
      Kan iemand me informeren over de hoeveelheid cc in een gereviseerde voorvork van een PK50s. 
      Bij voorkeur ook het type olie welke ik het beste erin spuit  
      Alvast enorm bedankt!!
      Fer

• By Linn
      Vespa PX 150 uit 2011. Tweetakt, 150 cc, vier versnellingen handschakeling en electrische start. Dit is het laatste model uit de PX serie, dus met schijfrem. Nog geen 8000 KM gereden. Zit nog geen jaar een nieuwe Sip Road 2.0 uitlaat op, met bijbehorende sproeier aanpassing. Originele uitlaat krijg je erbij, net zoals orginele accessoires: flyscreen, chromen bagagerekjes voor en achter (zie laatste foto voor deze accessoires gemonteerd op de Vespa)
      In zeer goede staat, zowel optisch als motorisch.
      Vraagprijs €3250,-. Iedere serieuze bieding van een forumlid wordt overwogen.

• By paulfriet
      Heeft er iemand ervaring met triboron 
    • By Jimmy
      Ik heb onlangs voor mijn dochter een PX50 van 89 aangekocht en heb problemen met de pinkers.
      Als ik de pinker AAN zet dan brand het lampje op de mijn stuur en ging de pinker ook branden (niet pinken). Oplossing was lampjes vervangen.
      Na vervangen van lampjes werkte de pinkers even (10 min) en nu doen ze niets meer. Enkel lampje op stuur brand als ik pinkers AAN zet.
      Hoe kan ik dit oplossen?
    • By Rogertje23
      Te koop:  Vespa PX200 onderstuur met hendels + schokdemper voorvork 
      Alles compleet voor 70,- euro
      Af te halen in 3640 Kinrooi

• Create New...