Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vooras montage sprint


Johanc

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig de swingarm van een sprint te reviseren, nu is mijn vraag het volgende: ik zag op youtube tijdens de montage van de vooras dat deze 6mm eruit moet blijven aan de kant van de remtrommel, dus niet helemaal tot het einde erin tikken maar bij een andere uitleg tikte men het voorasje er wel helemaal in, wie kan me helpen?

Link naar reactie

Ik ben bezig mijn swingarm te reviseren maar ik heb een vraag over de montage van de vooras, moet deze 6mm eruit blijven steken aan de kant van de remtrommel of moet deze er helemaal ingetikt worden?

Link naar reactie

Ik vrees dat je iets duidelijker zal moeten zijn. Over welke as gaat het?

 

Schermafbeelding 2019-03-09 om 16.16.38.png

Link naar reactie

Ik snap je vraag niet, een draaiende as ?Bedoel je de as nr 10, die zit aan 1 zijde vast in de swing arm met lager en moer 30,29,28 en aan de wielzijde lager , clips ring en remtrommel, ring en moer, 46,53,54,9,4 en 3.

Link naar reactie

Die as bedoel ik, in dit filmpje gaat de as tot het eind maar in een ander filmpje zeggen ze dat de as 6mm ruimte moet hebben aan de kant van de remtrommel, dit betekend dat de moer niet helemaal aangedraaid moet worden.

Link naar reactie

Ik denk dat als je het doet zoals in dit filmpje, je niets verkeerd kan doen. Succes.

 

 

Link naar reactie

Ik vermoed dat dat er mee heeft te maken dat wanneer je hem te strak aandraait de ruimte tussen de stofkap, nr38 op de foto, en je remtrommel te klein is en deze schuurt.

ik draai ze altijd strak aan en dan schuurt hij iets in het begin, denk dat ik nu snap waarom:-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...