Ga naar inhoud
Vespaforum.be
Log in om dit te volgen  
JoinkeGTS

Headset in jethelm

Recommended Posts

Wie heeft ervaring of een goede tip voor een headset die in de VJ Jethelm kan gebruikt worden en geïntegreerd?

F19F0F15-F3FF-408D-9EC8-151378154C14.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Even het internet afgezocht en heb deze gevonden. De Sena 3 S-B. De ervaringen van deze zijn nogal uiteenlopend. Van barslecht tot uitstekend. Iemand ervaring met deze? Moet niet het topmodel zijn. Is enkel om te kunnen communiceren met mijn kinderen wanneer ze meerijden. Bellen en rijden doe ik sowieso niet.

44B56886-59B3-4F55-B986-AD9DD3A47B46.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik gebruik de sena smh5 : niet duur en voor scootergebruik goed genoeg. Ik denk tot een onderlinge afstand van 100m goed verstaanbaar. De accu-duur is ook meer dan voldoende om een lange dag te rijden.  Als je met echte motorfietsen rijdt (en de onderlinge afstand groter is)  zou ik gaan voor zwaardere (en duurdere) modellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

@Marc9820, @Scrambler, deze passen in de VJ helm? Ik was langs RAD geweest en die spraken van uitfrezen ed?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Liefst zonder aanpassingen in de helm. Heb nog een ander gevonden van Twiins maar dat fluo-kleur staat me niet aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Geplaatst: (aangepast)

Bij de meeste van die helmen zit geen uitsparing om de oortjes in te plaatsen. Met een scherp breekmes kan je dat makkelijk zelf doen. Maar wel zien dat ze op de juiste plaats zitten, anders hoor je niets. losse oortjes sterk af te raden, niet comfortabel, en in een aantal landen al verboden om die te dragen in een motorhelm.

aangepast door marc9820

Deel dit bericht

Link naar bericht