Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Overweeg gts300


Xanthine

Aanbevolen berichten

Hallo!

Enkele jaren geleden heb ik al eens een PX80 willen kopen, maar ben toen toch voor mijn motorrijbewijs gegaan & een Ducati. Mijn rijstijl was iets te vlot dus beslist om te verkopen voor ik mijn rijbewijs kwijtspeel of in de krant verschijn. Nu een jaar zonder motor, begint het toch terug te kriebelen. Ik heb mijn oog dan ook laten vallen op de nieuwe GTS300. 

Ik rij heel graag rondritten, daguitstapjes tegen een vlot maar veilig tempo, dus denk dat de 300 daar wel voldoende voor is + mijn vriendin durft bij een Vespa achterop (moto niet).

Heb alleen een beetje schrik dat de moderne Vespa niet aanvaard wordt in clubs? Ik woon zelf in Genk, dus zot veel Vespas op de baan hier bij mooi weer, maar de meeste zijn wel de oude modellen. Zou wel tof zijn om met meerdere een toerke te doen op zonnige dagen of zomeravonden zelfs.  

Zijn er ook ritten voor 125/300cc? Of is een Vespa rit altijd tegen een tempo van 45km/u ;d 

Eerst had ik mij een budget voorgenomen van rond de 3000 euro, maar model 2019 heeft de nieuwere motor? Led koplamp en misschien nog meer dat het de moeite wel waard is om meer te betalen? 

Bij Vespafun in Hoeselt staan ze voor rond de 5300 euro denk ik. Zijn veel centjes, maar van mijn moto heb ik ook veel plezier gehad, was elke euro waard. 

 

Link naar reactie

Kleur zou sowieso een rode zijn, dus dan zou ik de Super uitkomen. 

Maar ben online ook een VNB 2T tegengekomen en die ziet er verdorie prachtig uit, in mijn ogen de mooiste Vespa. 

Zou ze liefste alle 2 kopen maarja daar heb ik niet genoeg geld voor :d

Link naar reactie
8 minuten geleden, Xanthine zei:

                                                         Kleur zou sowieso een rode zijn, dus dan zou ik de Super uitkomen. 

 

Dat was de kleur die ik ook de mooiste vond en dan ook besteld heb. maar smaken verschillen. en het zou ook belachelijk zijn dat er aléén maar rode Vespa's rondreden ;)

55-Vespa-GTS-125-Super.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...