Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa pk 50 s


BDietens

Aanbevolen berichten

Dag allen! Ik ben sinds kort eigenaar van een vespa, hiervan zijn de papieren verloren gegaan en het framenummet mist 2 cijfers ergens middenin, ik vermoet dat het een vespa pk50 S is uit het jaar 1983. Mijn eerste vraag is ter bevestiging: moet ik mijn benzine met mijn 2t olie zelf mengen of zit de olie ergens verstopt..? 

In begin nu aan de restauratie van mijn vespa, iemand tips om mee te nemen tijdens mijn restauratie werken?? 

Alvast bedankt iedereen!

60AD38D0-C405-4BFE-AE3F-97A73DBA6C90.jpeg

170BF8E0-4CB2-457F-957B-7D4CEBFB5E8B.jpeg

5815D73E-14BF-4E06-9F1C-F036F281AF65.jpeg

0C1BCB44-F93D-496C-B62D-5520BD292BAF.jpeg

Link naar reactie

@Mutti 

dank u! 

Bedankt voor de info! Ik zoek nog uit welke het juist is :) 

hij is 3 jaar geleden al rijdend weggezet, nu start hij niet meer, ik be nu bezig met de standaard: carbu kuisen, kijken of er nergens verstoppingen zitten, scheuren in lijdingen, bougie vonkt! Ga achter nieuwe benzine gaan en olie en dan eens kijken of dat al iets doet

Link naar reactie

Ik zie het achterlicht niet goed, dit is bij een S een kleiner model. En zitten er slotjes op de zijdeurtjes? Daar zitten je valbeugels net voor om dat te ziien. Neusje en dashbordkastje is wel van een S. Maar gezien het andere voorspatbord zou ik niet durven zeggen of dat deze er origineel ook op zaten. Succes met je project! 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...