Hendry Geplaatst: 17 april 2019 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2019 5 uur werk. Morgen de laatste loodjes en dan weet ik of de nieuwe rubbers wat doen.Zijn echt wel beter dan de oude. Wordt vervolgd... Link naar reactie
Hendry Geplaatst: 18 april 2019 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2019 De rubbers vervangen en het blok weer teruggebouwd. Wat zal ik er van zeggen. Hij gaat mooier een bocht door.Het vibreren in de handvaten en bodemplaat lijkt minder te zijn. Maar het resoneert nog steeds licht linksvoor in het beenschild.. Veel wind vandaag en het blokrubber voor de achterveer moet nog vervangen worden.Al om al een pleur werk maar wel enkele winstpunten.Wordt vervolgd.. Link naar reactie
pdvd Geplaatst: 18 april 2019 Delen Geplaatst: 18 april 2019 Hmm ik laat de mijne dus nog maar lekker zitten. Link naar reactie
Hendry Geplaatst: 19 april 2019 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2019 Gevonden. De standaard was het probleem. Als je hem van de standaard haalt merk je pas hoe hij staat te rammelen door te veel speling.In het werkplaats handboek gekeken maar geen ontbrekende onderdelen.Met 2 dikke tirewraps om de standaardbuis ter hoogte van de bodemplaat geplaatst en zo de speling verholpen. testrit gemaakt en de resonantie die ik boven in het beenschild hoorde was compleet verdwenen. conclusie:motorrubbers hebben iets geholpen en idd wat Nero en anderen opperden.Er moet iets los zitten wat het veroorzaakt klopte. Dank voor het meedenken !!!!!! Link naar reactie
pdvd Geplaatst: 19 april 2019 Delen Geplaatst: 19 april 2019 Hmmm dan zou het zomaar kunnen dat die nieuwe standaard van BGM wel degelijk toegevoegde waarde bied. Die steunt namelijk niet tegen het beenschild maar tegen de tunnel. Echter geen zin om daar dan weer een nieuw oog aan te lassen voor een slot... want daar denken ze dan weer niet aan. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.