Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vervoeren vespa


Pietro hako

Aanbevolen berichten

In andere provincies... je woont tegen de Franse grens en wilt meedoen in zuid Frankrijk en het tripje lukt je op de Vespa niet in een dag? :unsure: 

Link naar reactie
17 minutes ago, pdvd said:

In andere provincies... je woont tegen de Franse grens en wilt meedoen in zuid Frankrijk en het tripje lukt je op de Vespa niet in een dag? :unsure: 

:-) Da's dan wel 't buitenland hé... nee, 'k snap het wel, indien je geen autosnelweg doet ben je uren kwijt van Limburg naar West-Vlaanderen bvb. Indien je er tijd voor hebt, begint het plezier al aan je voordeur maar een remorque kan altijd handig zijn.

Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Op 7/3/2019 om 21:01, PhilipL zei:

Oldie of nieuwe, bijv. GTS, zal je anders moeten vastmaken met de spanriemen.  Maar die steady stand is zeker een aanrader/must have.

Ik wil mij ook zo'n een steadystand aanschaffen om in een remorque te plaatsen, maar zie dat deze geschikt is voor 10-13 inch wielmaat. Wat zijn de ervaringen met 8 inch wielen ? 

Link naar reactie

Ik heb die ook, is eigenlijk iets te hoog voor 8" wielen maar je kan altijd een plankje onderaan in de wielklem leggen of een stuk aan de bovenkant van het vaste gedeelte afzagen zodat het spatbord er niet tegen komt.

Link naar reactie

Ik heb de steun vandaag al binnen gekregen. De service is supersnel en goed. De verpakking ook zeer verzorgd. De steun zelf, vind ik maar zeer matig . Ok, het is een louter functioneel ding maar je kan er toch wel wat aandacht aan besteden. Volgens mij gemaakt in een beschutte werkplaats... 

Link naar reactie
1 hour ago, TNO said:

Ik heb de steun vandaag al binnen gekregen. De service is supersnel en goed. De verpakking ook zeer verzorgd. De steun zelf, vind ik maar zeer matig . Ok, het is een louter functioneel ding maar je kan er toch wel wat aandacht aan besteden. Volgens mij gemaakt in een beschutte werkplaats... 

Dat zie je een beetje op de foto, en de prijs...

dat van die beschutte werkplaats zou je nog van verschieten. Wat die allemaal doen voor automobiel en dergelijke! :o maar da's off topic. :rolleyes:

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...