Jump to content
Vespaforum.be
Pietro hako

Vervoeren vespa

Recommended Posts

Ik wil mijn vespa vervoeren op een remorque om mee te doen aan evenementen in andere provincies. Hoe vervoer je best een vespa op remorque? Wat moet ik voorzien en waar kan ik kopen? Hartelijk dank 

Zijn er mensen die me kunnen tips geven hoe je het doet en 

Steadystand aanschaffen (https://www.rad.eu/nl/c/p/53889-acebikes-steadystand-scooter.htm) , om hem te verankeren met je voorwiel.

Vervolgens goede riemen aanschaffen om hem vast te zetten op de remorque.

In andere provincies? Er naartoe rijden :-) . Ik dacht dat je andere landen zou zeggen... 

• Like 1

Gewoon in de koffer, nog zelfs plaats voor wat Jupiler :P 

Nee grapje, die Steadystand ziet er goed uit!

vespakoffer.jpg

• Haha 1

In andere provincies... je woont tegen de Franse grens en wilt meedoen in zuid Frankrijk en het tripje lukt je op de Vespa niet in een dag? :unsure: 

17 minutes ago, pdvd said:

In andere provincies... je woont tegen de Franse grens en wilt meedoen in zuid Frankrijk en het tripje lukt je op de Vespa niet in een dag? :unsure: 

:-) Da's dan wel 't buitenland hé... nee, 'k snap het wel, indien je geen autosnelweg doet ben je uren kwijt van Limburg naar West-Vlaanderen bvb. Indien je er tijd voor hebt, begint het plezier al aan je voordeur maar een remorque kan altijd handig zijn.

Oldie of nieuwe, bijv. GTS, zal je anders moeten vastmaken met de spanriemen.  Maar die steady stand is zeker een aanrader/must have.