Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eerste pk50 xl automatica elestart


JaronReddy

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Bwa, ik heb er zelf een automaatje opgeknapt, en er is nog meer te vinden dan je denkt hoor.

Ik heb er nog steeds heel veel plezier van. Ik heb zelf wel maar de helft betaald (3j geleden)

En uiteindelijk is de dame des huizes zeer blij met een automaat, want dat schakelen ging nooit lukken.

Enige nadeel dat hij traag bergop gaat, plat is de top 55 km/h (met Sito uitlaatje)

 

 

Link naar reactie

Kijk onder die rubber mat naar roest. En inderdaad erg trag bergop.. Sito is echt aan te raden maar dan nog is het echt geen snelle scooter. (met een 70 cc erop dan weer wel)

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Op 29/3/2019 om 10:49, pdvd zei:

Kijk onder die rubber mat naar roest. En inderdaad erg trag bergop.. Sito is echt aan te raden maar dan nog is het echt geen snelle scooter. (met een 70 cc erop dan weer wel)

Die opmerking over de sito uitlaat zie ik vaak terugkomen. Is de Sito Plus racing exhaust dan the way to go? Niet de ambitie om hard te gaan, maar lijkt me toch de moeite om het blokje optimaal te laten presteren :)

 

Link naar reactie

Met zo'n sito plus loopt et blokje sowieso een stukje vlotter... net genoeg om mee te komen met het verkeer. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...