Ed75 Geplaatst: 18 februari 2019 Delen Geplaatst: 18 februari 2019 Voor de aankoop van een tweedehands LML 125 twijfel ik nu als ik best voor een tweetakt of viertakt model zou moeten kiezen? Zijn er voor of nadelen aan verbonden? Zullen 2T binnenkort geweerd worden wegens milieu belastend? Het al dan niet automatisch mengen bij een 2T zie ik niet als probleem aangezien dat nu voor de pk50 ook geen issue is. Tips? Link naar reactie
Ed75 Geplaatst: 18 februari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2019 Ik had precies beter de zoekfunctie gebruikt want al veel over geschreven. Tenzij nog iemand zijn mening wil uiten... Link naar reactie
Ed75 Geplaatst: 18 februari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2019 Is er al sprake van dat 2T geweerd zou worden uit de steden? Link naar reactie
Gas geven Geplaatst: 18 februari 2019 Delen Geplaatst: 18 februari 2019 40 minuten geleden, Frederik9111 zei: Voor overlast moet je wel rijden ;-)) maar aankopen en verkopen is ook overlast :-))) Link naar reactie
EriX Geplaatst: 22 februari 2019 Delen Geplaatst: 22 februari 2019 Op 18-2-2019 om 18:45, Ed75 zei: Is er al sprake van dat 2T geweerd zou worden uit de steden? In een aantal Italiaanse en Duitse steden is het al zo ver dus het zal er ooit nog wel eens van komen dat ze dit doortrekken naar alle Europese steden (Europese wetgeving). In Engelse scootermagazines en op forums lees ik ook dat ze daar bezig zijn om 2-takt scooters te weren uit steden. Link naar reactie
Mutti Geplaatst: 22 februari 2019 Delen Geplaatst: 22 februari 2019 In Amsterdam kom je het centrum niet meer in met een 50cc van voor 2011, 2takt of 4takt gelijk. Iets andere aanpak dus, maar ze zijn er overal mee bezig. Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 22 februari 2019 Delen Geplaatst: 22 februari 2019 Een "beetje roet" kan toch geen kwaad... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.