Peter. Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 Bij het vervangen van het voorste spatbord en vering moet de remleiding door de neus gehaald worden. Dit lukt me niet echt, tips and tricks welkom. Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 17 februari 2019 Delen Geplaatst: 17 februari 2019 Euh... 2 uren geleden, Peter. zei: Bij het vervangen van het voorste spatbord en vering moet de remleiding door de neus gehaald worden. De leiding kan prima blijven zitten, ook met de vork er helemaal uit (uiteraard gelost aan de klauw). De hydraulische leiding is enkel te verwijderen nadat ook de gainen, vork en elektrische leidingen verwijderd zijn. Anders is het “bochtje” vrijwel niet door de tunnelkop te halen. Link naar reactie
Peter. Geplaatst: 17 februari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2019 Ik heb kort na mij post het toch door de tunnel er uit gekregen en daarna met een touwtje aan het kopje terug naar boven. Als ik om een of andere reden het spatbord nog eens moet vervangen zal ik het zeker op jouw manier eens proberen. De aansluiting van de leiding op de klauw leek me in eerste instantie te groot om door de sleuf van het spatbord te gaan en er stond geen andere manier beschreven in m'n Haynes. Ik heb vooraan ineens al een yss schokbreker geïnstalleerd, is daar buiten rijden en aanpassen een vuistregel om te starten met een basisafstelling? Bv X cm in of uitgeschroefd? Link naar reactie
pdvd Geplaatst: 18 februari 2019 Delen Geplaatst: 18 februari 2019 Het afstellen van die schokbreker... gewoon wat je zelf het fijnste vind... Als ik met flink wat bagage rijdt gaat deze bij mij wat strakker, net zoals de achterveer (ook YSS). Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.