Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Shops?


larscobbaut

Aanbevolen berichten

Waarom per sé belgië? er zitten zat kleine shops in italië welke goedkoop spullen versturen door heel europa, in duitsland heb je naast sip ook scootercenter (in mijn ogen de beste) en in NL heb je maskes. 

Link naar reactie
1 hour ago, pdvd said:

Waarom per sé belgië? er zitten zat kleine shops in italië welke goedkoop spullen versturen door heel europa, in duitsland heb je naast sip ook scootercenter (in mijn ogen de beste) en in NL heb je maskes. 

Welke italiaanse sites zijn het best/meest betaalbaar?

Link naar reactie

Vespazone, VespaClassicParts, Scooterpassion, Rollerladen,LTH;de, Vespatime, LaVespaDue.it, 10pollici.it,Mauro Pascoli.it,LaVespa.it,PXPerformance shop, Scooterclassico.es,StoffisGarage.de

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
On ‎2‎/‎5‎/‎2019 at 7:19 PM, pdvd said:

Waarom per sé belgië? er zitten zat kleine shops in italië welke goedkoop spullen versturen door heel europa, in duitsland heb je naast sip ook scootercenter (in mijn ogen de beste) en in NL heb je maskes. 

omdat ik nog altijd graag wat info heb voor ik iets koop. als he nu gaat over banden en bepaalde onderdelen die standaard zijn dan maakt het inderdaad weinig uit maar bij andere zaken is het soms aangenaam om wat meer info te krijgen door een shop eigenaar die ervaring ermee heeft en zijn of haar mening deelt.

Link naar reactie
Op 15-2-2019 om 16:44, larscobbaut zei:

omdat ik nog altijd graag wat info heb voor ik iets koop. als he nu gaat over banden en bepaalde onderdelen die standaard zijn dan maakt het inderdaad weinig uit maar bij andere zaken is het soms aangenaam om wat meer info te krijgen door een shop eigenaar die ervaring ermee heeft en zijn of haar mening deelt.

en dat kunnen italiaanse duitse of nederlandse zaken niet?

Link naar reactie
On 2/17/2019 at 9:35 AM, pdvd said:

en dat kunnen italiaanse duitse of nederlandse zaken niet?

Dat zouden ze zeker kunnen. Enkele jaren geleden waren er meerdere shops die ik kende die wel een grote hoeveelheid materiaal hadden. Deze zijn jammer genoeg niet meer aanwezig daarom de vraag.

Binnenkort eens naar Maskes rijden in NL.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...