Ga naar inhoud
Vespaforum.be
Log in om dit te volgen  
larscobbaut

Shops?

Recommended Posts

Zijn er eigenlijk nog shops in België die een deftige voorraad onderdelen hebben? Of ben ik echt aangewezen op SIP?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Waarom per sé belgië? er zitten zat kleine shops in italië welke goedkoop spullen versturen door heel europa, in duitsland heb je naast sip ook scootercenter (in mijn ogen de beste) en in NL heb je maskes. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, pdvd said:

Waarom per sé belgië? er zitten zat kleine shops in italië welke goedkoop spullen versturen door heel europa, in duitsland heb je naast sip ook scootercenter (in mijn ogen de beste) en in NL heb je maskes. 

Welke italiaanse sites zijn het best/meest betaalbaar?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Per onderdeel dat je zoekt weer verschillend. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vespazone, VespaClassicParts, Scooterpassion, Rollerladen,LTH;de, Vespatime, LaVespaDue.it, 10pollici.it,Mauro Pascoli.it,LaVespa.it,PXPerformance shop, Scooterclassico.es,StoffisGarage.de

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 hours ago, Wilby said:

Vespazone, VespaClassicParts, Scooterpassion, Rollerladen,LTH;de, Vespatime, LaVespaDue.it, 10pollici.it,Mauro Pascoli.it,LaVespa.it,PXPerformance shop, Scooterclassico.es,StoffisGarage.de

Dank!

Deel dit bericht

Link naar bericht
On ‎2‎/‎5‎/‎2019 at 7:19 PM, pdvd said:

omdat ik nog altijd graag wat info heb voor ik iets koop. als he nu gaat over banden en bepaalde onderdelen die standaard zijn dan maakt het inderdaad weinig uit maar bij andere zaken is het soms aangenaam om wat meer info te krijgen door een shop eigenaar die ervaring ermee heeft en zijn of haar mening deelt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen