Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Evenementen: 2e Land van Ajoinrit - Paasmaandag 2019


Aanbevolen berichten

2e Land van Ajoinrit - Paasmaandag 2019
Datum: 04/22/19 09:30

Voor de tweede keer organiseren we met VC Erembodegem de Land van Ajoinrit!
De rit vindt plaats op Paasmaandag (22 april 2019), we komen samen in "Bowling The New Cat" op het Vredeplein in Aalst.

Inschrijven kan op volgend rekeningnummer: BE51 3630 7528 3962, vergeet zeker je naam (en club) niet!

P.s.: Voor de snelle, de eerste 100 (ingeschreven) mensen is er een schitterend gadget voorzien ;) 

Tot dan!

 

50940430_10158324374094966_365145058510372864_n.jpg



2e Land van Ajoinrit - Paasmaandag 2019
  • Like 1
Link naar reactie

‘T is al van toen de dieren nog konden praten dat sc primavera traditioneel een paasmaandagrit organiseert , dat is een beetje zonde vind ik.…

Maar kijk, tijden veranderen…  Vlaams brabant is misschien wel groot genoeg voor 2 grootse evenementen op één dag zeker …

  • Like 3
Link naar reactie

is’t echt ?

Ja,dat is belangrijke info , nu moet ik alles is herbekijken …

ik weet weer wat doen deze avond :-/

 

  • Haha 1
Link naar reactie
20 uren geleden, Domi zei:

T is al van toen de dieren nog konden praten dat sc primavera traditioneel een paasmaandagrit organiseert , dat is een beetje zonde vind ik.…

Als officiële Vespaclub hebben wij onze rit/kalender afgestemd op de kalender van VC België, we kunnen onmogelijk rekening houden met elke scooterclub. Het staat iedereen vrij om iets op een bepaald moment te organiseren, zonder daarmee in concurrentie te treden met andere club. Iedereen kiest welke rit hij of zij wil meerijden.

Ik hoop dat u dat begrijpt and no hard feelings, iedereen is welkom op onze ride-out :D 

Tot dan!

  • Haha 1
Link naar reactie

Begrijp me niet verkeerd , ik heb daar geen probleem mee hoor , ‘t is alleen spijtig… er zijn meer dan weekends en feestdagen genoeg in een jaar om een beetje op mekaar af te stemmen.

succces !

  • Like 3
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...