Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe vespist


Schuitro

Aanbevolen berichten

Ik zou mijzelf even willen voorstellen.

Ik ben Roger 44 jaar uit het noorden van Limburg en recentelijk gestoken door het Vespa virus. Sinds kort ben ik in het bezit van een GTS125 en kan niet wachten op het voorjaar. Ik ben nu af en toe al op de baan te vinden als het droog is en geen pekel op de weg ligt.

Ik ben wel van plan om binnenkort de riem en rollers te vervangen. Aangezien ik niet zoveel gereedschap in huis heb weet ik niet of ik dit zelf ga doen of laten doen. Wat is jullie advies?

groeten,

Roger

Link naar reactie

Welkom Roger. gelukwensen met je "GTS-infectie". als je niet veel gereedschap (en ervaring) hebt, kan je misschien hulp/ gereedschap vragen bij vrienden uit de Vespa-club Neerpelt .

Of je kan natuurlijk je GTS, bij een "betrouwbare dealer" ( er zitten op het forum een heleboel Limburgers, die je wel een goede dealer kunnen aanbevelen ) laten repareren.

Op "tsjoeptjoep" kan je al eens een kijkje nemen. hoe "de riem en rollen" van je GTS  vervangen worden. laat ze zeker vervangen alvorens de temperaturen beter worden :)

 

Farben_2017JPG.jpg

Link naar reactie

Merci,

heb al een hoop filmpjes gevonden op youtube, waaronder van robot. Zien er niet ingewikkeld uit. Ben niet onhandig al zeg ik het zelf. 18 jaar sleutel ervaring aan gasturbines dus een Vespa gaat wel lukken denk ik. Misschien toch maar investeren in goed gereedschap en een momentsleutel.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...