Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa marketplace - instagram


Kidfromantwerp

Aanbevolen berichten

Hey Guys,

Ikzelf, Brandon (antwerp slowriders) en Tim (Gaylordz) hebben een nieuwe pagina op instagram gemaakt.

Deze pagina is er gekomen omdat ik zelf geen Facebook heb.. enkel instagram.. en dit is toch wel een veel gebruikt medium geworden de dag van vandaag.. 

En we vonden dat je zo dus een nieuw platform hebt met enkel 2de hands vespas.

Je hoeft ook niet meer zoals op marktplaats betalen om je wesp te koop te stellen op het internet.. Ook spreek je zo veel meer mensen aan.. 

we staan nog in ons kinderschoenen wat de holgers betreft maar het loopt toch goed !

 

Als er feedback/tips zijn van jullie kanten hoor ik het wel :)

https://instagram.com/vespa_marketplace_eu?utm_source=ig_profile_share&igshid=nbnh06xkimlb

 

Cheers

Link naar reactie
5 minuten geleden, Gas geven zei:

Ik ken vespa aankoop/ verkopers die een groep en pagina openen voor als eerste de koopjes er uit te kunnen halen. Ondertussen zijn er zoveel. 

Snap je feedback!

maar zeker niet meteen onze intentie.. gwn een initiatief om ook via instagram een medium te hebben.. (daar ik zelf geen fb heb, en ongetwijfeld nog vele andere vespaliefhebbers)

 

feel free to follow or not to follow ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

tof, maar als je geen instagram account hebt kan je daar ook niets mee aanvangen want je kan niet reageren of de verkoper contacteren :-(

Ik zie ook dat er bij sommige vespa's geen prijzen staan (bij de sprint bijvoorbeeld)

Link naar reactie
2 minuten geleden, Kidfromantwerp zei:

Nee da klopt! 

dan is dit toch ook voor een beperkt publiek. Tweedehands.be kan iedereen raadplegen en gebruiken... Maar daar kan je natuurlijk gecontroleerd worden of je een verdoken handelaar bent (als je te veel verkoopt)

Link naar reactie
12 minuten geleden, EriX zei:

dan is dit toch ook voor een beperkt publiek. Tweedehands.be kan iedereen raadplegen en gebruiken... Maar daar kan je natuurlijk gecontroleerd worden of je een verdoken handelaar bent (als je te veel verkoopt)

Voor diegene die geen instagram hebben maar ook gwn de mensen met insta is er inderdaad nog altijd gwn 2dehands, leboncoin, ebay,.. en natuurlijk dit forum en wss nog andere mediums. Nu is er via insta gwn nog een medium bij. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...