Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mp3 velgen op gts


motorhan

Aanbevolen berichten

52 minuten geleden, ice man zei:

1mm achterste velg afdraaien is voldoende .

ken iemand van de forum die deze conversie had gedaan  het was heel mooi waardoor je wesp stoerder en breder erbij stond

maar hij heeft ze er vanaf gehaald en verkocht omdat het weggedrag voor hem niet lekker was en hij vond het veel te hard

tja het was ook een lange afstandrijder bij een rit minimum 150 km 

 

Ik denk dat dit iets te eenvoudig is gesteld 1mm afdraaien van de velg. Om het helemaal goed te doen moet de voorvelg ook iets worden afgedraaid/aangepast om hem optisch in het midden te krijgen,  en dan zijn er aan de achtervelg of aan het deel waar de velg op komt iets aan te passen, kun je hierboven ergens lezen en zien met plaatjes.

Dat harde dat is iets wat mij ook tegen staat  want je gaat van 70 velg naar 60 wel mooier maar minder comfortabel. 

Ik denk dat ik nu die 12"spaakvelgen van Sip neem ziet er ook leuk uit. en je hoeft niks aan te passen en bent voor 300.00 klaar.

Over het veranderde weggedrag heb ik nog weinig negatiefs gehoord, maar er zullen altijd voor en tegens zijn

Gr

Han

Link naar reactie

motorhan abs modellen kunnen anders zijn ben ik niet van zeker maar tot 2013 was 1mm voldoende .

 

als ik u was zou u oude velgen niet veranderen gewoon houden want buiten de 13 inch velgen zijn ze allemaal even lelijk vespa heeft gewoonweg lelijke velgen  in het asortiment het mooiste is pikzwart in het mat  vind ik ! 

 

13 inch  velgen van vespa of piaggio groep begint op iets te trekken 

 

dan heb je nog de zelioni velgen :-) kosten zelfs duurder dan de 13 inch velgen maar is het dat wel waard?

 

ik zou gewoon niet te veel klooien aan een vespa,

uitlaatje misschien led pinker of lampen   een rekje van achter voor de rest vind ik alles lelijk wat er te vinden is voor de vespa en zeker die lelijke valbaren  srry da ik het moet zeggen da vind ik zo lelijk dat je vespa verkracht word met valbaren .

Link naar reactie
14 uren geleden, ice man zei:

motorhan abs modellen kunnen anders zijn ben ik niet van zeker maar tot 2013 was 1mm voldoende .

 

als ik u was zou u oude velgen niet veranderen gewoon houden want buiten de 13 inch velgen zijn ze allemaal even lelijk vespa heeft gewoonweg lelijke velgen  in het asortiment het mooiste is pikzwart in het mat  vind ik ! 

 

13 inch  velgen van vespa of piaggio groep begint op iets te trekken 

 

dan heb je nog de zelioni velgen :-) kosten zelfs duurder dan de 13 inch velgen maar is het dat wel waard?

 

ik zou gewoon niet te veel klooien aan een vespa,

uitlaatje misschien led pinker of lampen   een rekje van achter voor de rest vind ik alles lelijk wat er te vinden is voor de vespa en zeker die lelijke valbaren  srry da ik het moet zeggen da vind ik zo lelijk dat je vespa verkracht word met valbaren .

Hoi Ice Man,

Het staat iedereen vrij om ergens iets van te vinden, en mooier is een kwestie van smaak en het er voor over hebben. Velen willen een basis iets eigens geven en of dat beter is? is niet belangrijk het gaat er om wat de eigenaar er van vind.

Ik denk dat ik de 13"inch in ieder geval voorlopig laat voor wat het is. Maar Sip heeft ook leuke 12" velgen die ik wel mooier vind dan de standaard velgen. Je zal er niet harder of beter door rijden. Een uitlaat daar heb ik het minste mee, de Vespa's die ik ken met een andere uitlaat hebben allemaal een plof bij het gas geven/verminderen Ik vind dat storend dus hou ik het voorlopig bij de standaard uitlaat.

Die achter beschermbeugels van Vespa vind ik ook te fors een enkele beugel langs de onderkant vind ik mooier.

Ach en zo zal het blijven voor ieder wat wilt. De dealer stuurde gisteren een berichtje dat de Super Tech er aan komt in grijs en glanzend zwart. Ik ben benieuwd en dan zien of ik de 700.00 meerprijs voor dat digitale tegenover de Super kan verdedigen (voor mezelf dan) want voor die 700.00 kun je ook weer een aantal andere leuke dingen kopen
Gr
Han

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...