Jump to content
Vespaforum.be

O-Lak lambretta jet 200

Spaniard

Recommended Posts

10 minuten geleden, erwig zei:

Mooi. Waar heb je zoiets gevonden?

Deze scooter en al mijn andere heb ik bij lambrettafinder te rumst gekocht , als je een bepaald model van scooter wil hebben zoekt Sam dat wel voor je .

Deze Lambretta komt van Alicante , spanje .

• Like 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By fajes
      binnenkort (binnen 2 à 3 weken) zijn er, in navolging van die voor Vespa, ook de Lambretta tubeless velgen.
      ze zien er hoog kwalitatief uit (lijkt wel gemaakt voor de Batmobile!) en zijn gemakkelijk te monteren. deze kwamen in de matzwarte finish en zagen er super uit. ik heb de banden er in een bandencentrale laten opleggen, zonder problemen. tot hiertoe hebben ze hun eerste kilometers probleemloos doorstaan.
      check 'em out:

voor de montage dien je originele tigen te vervangen door de bijgeleverde soort.

• By nero
      Iemand een idee van welke scooter deze velgen en remtrommels komen? 
      Groetjes, nero. 

• By maurice
      http://lambretta.aha.pl
    • By Pewe
      Hallo allemaal,
      een paar dagen geleden was er een post ivm de nieuwe lambretta met vespa 250 cc motor die in USA gemaakt wordt.
      Ik heb het net reeds afgezocht en een vraag gepost op website van Lambretta, doch verkrijg/vind geen info.
      Weet iemand iets meer (waar deze verkocht worden in Europa, en hoeveel eurokes dat kost) ?
      Ik hoop via deze weg iets meer te weten te komen.
      Tot op de beurs in A'pen volgend weekend.
      Groeten

pewe
  • Create New...