Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Speling tandwielen pk50xl


Elias.G

Aanbevolen berichten

Vraag je in verband met de axiale speling op de tandwielen. Deze Zou normaal tussen de 0.10en0.50 mm moeten zijn bij mij is deze 5.5mm.de beide vulplaten zijn nog 1mm dik. Is deze speling zo groot geworden door slijtage of andere oorzaak? Mag ik deze speling nog opvullen door dikkere vulplaten te steken bv 2.6mm langs beide kant?  Helaas vind ik deze nergens hoogste dat ik vind is 1.50mm. Mag ik dan de oude vulplaten laten zitten en de 1.50mm er op monteren dat ik op een 2.50mm per kant Kom? Alvast bedankt 

Screenshot_20190105-221317.png

Link naar reactie

1e versnelling met de binneste nokken het dichts naar het achterwiel 2de versnelling met de nokken naar de andere kant, 3de versnelling zag ik geen verschil nokken stonden precies in het midden van het tandwiel maar heb deze zo geplaatst dat er precies een Kleine opening is tussen 2de en 3de. De 4de versnelling terug met de nokken het dichts naar het achterwiel. Heb wel een neutral want als je het schakel kruis van 1 naar 2 wilt veranderen zit hier tussen een vrij loop ruimte. 

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Op 6-1-2019 om 18:13, Elias.G zei:

1e versnelling met de binneste nokken het dichts naar het achterwiel 2de versnelling met de nokken naar de andere kant, 3de versnelling zag ik geen verschil nokken stonden precies in het midden van het tandwiel maar heb deze zo geplaatst dat er precies een Kleine opening is tussen 2de en 3de. De 4de versnelling terug met de nokken het dichts naar het achterwiel. Heb wel een neutral want als je het schakel kruis van 1 naar 2 wilt veranderen zit hier tussen een vrij loop ruimte. 

Je vierde versnelling zit verkeerd, de nokken van de vierde versnelling moeten van het achterwiel afwijzen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...