Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hoi


Daan84

Aanbevolen berichten

Je voorstellen is nu ook weer niet echt nodig. want de meesten kennen je hier al een paar jaar. . en zolang ben je nu ook weer niet inactief geweest ( een 3-tal maanden ) ;)

Je hebt "2 profielen" op het forum aangemaakt op 27 december 2014 : één profiel met "Daan". en het andere profiel is "Daan 84". gebruik je het profiel "Daan" niet meer ?

Of werkt je profiel "Daan" niet meer ? . in iedereen geval. van harte welkom voor de tweede keer ;). sfeervolle eindejaarsdagen en een "mooi en rijkgevuld" Vespa-jaar 2019 :)

 

capodanno03.gif

Link naar reactie
12 uren geleden, Vespaciao zei:

Je voorstellen is nu ook weer niet echt nodig...want de meesten kennen je hier al een paar jaar... en zolang ben je nu ook weer niet inactief geweest ( een 3-tal maanden ) ;)

Je hebt "2 profielen" op het forum aangemaakt op 27 december 2014 : één profiel met "Daan"... en het andere profiel is "Daan 84"...gebruik je het profiel "Daan" niet meer ?

Of werkt je profiel "Daan" niet meer ? ...in iedereen geval...van harte welkom voor de tweede keer ;)...sfeervolle eindejaarsdagen en een "mooi en rijkgevuld" Vespa-jaar 2019 :)

 

capodanno03.gif

Ik kreeg de ander niet geopend inderdaad, dacht misschien is er de schop doorheen gegaan. Afijn, ik ga eens kijken of ik hem geopend krijg. Wis deze tread anders maar

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...