Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eerste vespa pk50xl


Elias.G

Aanbevolen berichten

Hallo, 

Heb mijn eerste vespa pk50xl aangeschaft. Ga hem volledig restaureren (motor complete revisie geven en chasis stralen, herstellen en spuiten). Bij het openen van het dashboard kastje heb ik een soort elektrisch kastje gevonden. Iemand dit al ooit gezien en weet waar voor dit is? En op de achterkant staat verlichting dat ik nog nooit op en vespa gezien heb, weet iemand of dit ooit origineel geleverd is op de vespa. Alvast bedankt 

Screenshot_20181217-220048.png

Screenshot_20181217-220100.png

Link naar reactie

Foto 1 : da's de flux  capacitor 

Foto 2 :  huis/tuin/keuken vlijt met een origineel Vespa bumpertje en 2 oude chromen autonummerplaatverlichtingarmatuurtjes.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Update:

Toch nog wat kunnen sleutelen ondanks weinig tijd met de feestdagen. Motor is volledig uit elkaar opgekuist en gestraald. Opbouw met nieuwe lagers, dichtingen, koppeling... Kan beginnen. Maar voor ik begon met de opbouw toch de tandwielen maar is na gemeten op axiale speling en deze is ongeveer +-2.5mm speling terwijl dit maar maximaal 0.40 mag zijn en de 2dikte platen / shims en 2 circlipsen voor en achter zijde zijn aanwezig. Nu mijn vraag is dit normal slijtage en kan dit met dikte platen/shims gecorrigeerd worden naar 0,10-0,40? 

Snapchat-573681154.jpg

Screenshot_20190103-171409.png

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...