Alexanderm Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Lml 125 gekocht met een 300 km op de teller. Deze had wat valschade en starte niet meer. na wat gepruts de motor in gang gekregen en hem een groot onderhoud gegeven. nieuwe bandjes eronder gestoken met white walls. gianelli uitlaat eronder gestoken. En eens goed opgekuist Link to comment
Alexanderm Posted December 15, 2018 Author Share Posted December 15, 2018 Nu het wat slechter weer is heb ik hem volledig uit elkaar gehaald. secondary airsystem er volledig van tussen gehaald. nieuw voorspatbord en zijbil bitubo racing veren met teflon i.p.v. rubber polini 165 cc en Polini 22 mm carbu en spruit. caferacer zadel nieuw beenschildrand nieuwe horncover nieuw achterlicht upgrade voor de remmen Alles word nu gespoten zoals de velgen en de sterren. daarna de kop nog flowen voor een grotere inlaat. Hopelijk klaar binnen een maand of 2. keep you posted. mvg alexander 4 Link to comment
pdvd Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 lekker bezig maar zoveel moeite en geld in een LML steken... Link to comment
Linn Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 Op 16-12-2018 om 00:35, Alexanderm zei: Lml 125 gekocht met een 300 km op de teller. Deze had wat valschade en starte niet meer. na wat gepruts de motor in gang gekregen en hem een groot onderhoud gegeven. nieuwe bandjes eronder gestoken met white walls. gianelli uitlaat eronder gestoken. En eens goed opgekuist Heb je ‘m ook “om-gebadged”?? (Piaggio- en PX150-badges) 1 2 1 Link to comment
kristofd Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 Zoveel geld in lml? Alleen een Px mag dus een verbeterde vering hebben Link to comment
Bowyer Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 Maak je niet druk, 10 jaar geleden wou niemand een cosa hebben nu gaan ze voor grof geld. Over een tijdje geld dat zelfde voor een lml ook al is het geen "echte" 1 Link to comment
Frederik9111 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 9 uren geleden, Bowyer zei: Maak je niet druk, 10 jaar geleden wou niemand een cosa hebben nu gaan ze voor grof geld. Huh? 1 1 Link to comment
Domi Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 Op 16-12-2018 om 12:43, pdvd zei: lekker bezig maar zoveel moeite en geld in een LML steken... niet iedereen denkt eerst aan de eventuele verkoopswaarde hé, er zijn ook nog mensen die dit doen puur om de hobby.. en trouwens , een LML is echt niet minderwaardig hoor. Link to comment
Frederik9111 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 7 minuten geleden, Domi zei: ... een LML is echt niet minderwaardig hoor. Waarom rebadgen dan? 2 Link to comment
Vespaciao Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 37 minuten geleden, Frederik9111 zei: Waarom rebadgen dan? . .iedereen wil toch gezien worden en rondrijden. met een échte Vespa 3 Link to comment
Frederik9111 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 1 uur terug, Vespaciao zei: ...iedereen wil toch gezien worden en rondrijden...met een échte Vespa Bwa... er zijn ook plastic fantastic twist&go GayTS-rijders! Link to comment
Frederik9111 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 Alle gekheid... niks tegen (tunen van) LML of T&G maar rebadgen naar iets wat het niet is vind ik persoonlijk een beetje sneu. 3 Link to comment
Vespaciao Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 Vreemd dat ik nog géén enkele "echte" Vespa heb weten "ombadgen" naar een LML... 1 2 Link to comment
Domi Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 3 uren geleden, Frederik9111 zei: Waarom rebadgen dan? Daar heb je wel gelijk in, dat moet niet… maar om nu te zeggen dat ze minder zijn dan een “echte” vespa,dat betwijfel ik tenzeerste… trouwens ,wat valt er onder een “echte ” vespa ? Tot en met de PX ?alles wat handgeschakeld is ? Een eeuwigdurende discussie hé… Link to comment
pdvd Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 (edited) Ach ieder z'n hobby, ik wil graag Vespa rijden en niet iets dat er op lijkt. Je gaat op de aliexpress telefoons ook geen apple logo plakken ook al zijn het sprekend iphones. Maar ach... hoe Vespa zijn de Vespa's die rondrijden met volledig Pinasco of BFA Motori blok nog? Weliswaar een hele verbetering die blokjes (ik heb er de portemonnee niet voor) maar toch... Edited December 18, 2018 by pdvd 2 Link to comment
Bowyer Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 13 uren geleden, Frederik9111 zei: Huh? nou ja voor een cosa dan. Ik zie regelmatig prijzen langs komen waarvan ik denk daar kocht ik 10 jaar terug nog een redelijke px200 voor. €12 tot 1500,- is echt niet meer een vreemde vraagprijs,of ze het krijgen is wat anders natuurlijk. 10 jaar terug koste een cosa tussen de 2 en 400 afhankelijk van de staat. En er is niets mis met een lml als ik er ooit een tegenkom voor redelijk geld dan wil ook zo'n 4takt ding nog eens hebben. 1 Link to comment
arti-bella Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Ik heb toch ook geen spijt van de lml lite 125. Rijdt al 7000km perfect elke dag 50 km. Het enigeis minpunt, gisteren van de zijstaander gevallen xd Link to comment
Arno Kremers Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 15 hours ago, Frederik9111 said: Bwa... er zijn ook plastic fantastic twist&go GayTS-rijders! ?? 2 Link to comment
pdvd Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 aaarghhh hebben ze nu ook al een nep PK op de markt gebracht. Zulke dingen bereiken Nederland nooit. Dat blokje... en het reservewiel rechts... Heb ooit nog zitten denken om een sfera blok in een PK kader te proppen.. maar dat is dus al daadwerkelijk op de markt... Link to comment
Vespaciao Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 (edited) 8 uren geleden, Arno Kremers zei: ?? Dat zijn mensen die denken, omdat ze met een "oude handgeschakelde Vespa" rijden, de énige en echte Vesparijders zijn. en die plastic GTS-rijders beschouwen als "strandjanet" Terwijl "alle Vespa's" die uit de Vespa-fabriek rollen. allemaal échte Vespa's zijn. of ze nu handgeschakeld of automatisch zijn. en of ze van ijzer of plastic gemaakt zijn De "eeuwige clash" tussen beiden zal altijd wel "blijven voortkabbelen". er er bestaan natuurlijk ook "plastic GTS-rijders" die neerkijken op de "oud-ijzer-rijders" en ook omgekeerd ook. Jarenlange discussies kunnen hierover doorgaan. tussen beide partijen zitten "vastgeroeste koppigaards" tussen. terwijl beide partijen toch rijden met "echte, onvervalste Vespa's Edited December 19, 2018 by Vespaciao 4 Link to comment
Domi Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 “Vastgeroest” is misschien niet de beste verwoording of zelfs een contradictie voor , zoals jij het zegt, plastic GTS - rijders :-) 1 Link to comment
Vespaciao Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 (edited) 9 minuten geleden, Domi zei: “Vastgeroest” is misschien niet de beste verwoording of zelfs een contradictie voor , zoals jij het zegt, plastic GTS - rijders :-) ... ook aan een "plastikke Gay-TS" is er nog genoeg ijzer te vinden... om vast te roesten Edited December 19, 2018 by Vespaciao PLASTIC IS FANTASTIC 1 1 Link to comment
pdvd Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Wtf... wat de gek er voor vraagt en die vork oogt mij krom... Ik denk eerder een gevalletje... schat je hebt te veel scooters ik wil echt dat je er een weg doet... En er dan dit voor vragen. Link to comment
Gas geven Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Je hebt ook Classic rijders die meer schrijven dan rijden ;-)) Ieder zij plezier en keuze van scooter is mijn mening. Als er maar plezier is ! 2 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now