Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ankerplaat reviseren


pabe

Aanbevolen berichten

ik vraag mij af of het loont om een ankerplaat te reviseren? De mijne van een V5P2T is heel slecht, kabels zijn rot en of de spoelen nog intakt zijn vraag ik mij af, ik heb gezien dat hij nog te bestellen is echter vragen ze een behoorlijke prijs hiervoor.

alvast bedankt, Patrick

Link naar reactie

Ik zou eerst de kabels solderen , terug erop monteren en testen daarmee rond te rijden in de buurt van je woning. Ik zeg maar iets, een half uurtje.  Als je niet uitvalt, dan zullen de spoelen nog goed zijn. 

Ik heb er 2 gehad , waarvan na 2km uitviel en pas aan de gang gekregen wanneer het blok afgekoeld was. 

De tweede was gevaarlijk. 

De ene keer kon ik bewijzen van spreken een ganse dag rijden,  en dan niet meer starten na paar uren of uitvallen tijdens een rit en denken dat het bougie niet goed waren terwijl ze nog nieuw waren. 

Uiteindelijk nog een reserve  ontsteking  ingestoken waar ik heel zeker was dat je het deed.  En het probleem was verleden tijd  :D

Zorg dat je nieuwe kabels goed plaats als de oudere, ik zou het een voor een  doen.  Dan doe je niets fout mee. 

Succes. 

Link naar reactie
Op 15-12-2018 om 02:55, Gio zei:

Ik zou eerst de kabels solderen , terug erop monteren en testen daarmee rond te rijden in de buurt van je woning. Ik zeg maar iets, een half uurtje.  Als je niet uitvalt, dan zullen de spoelen nog goed zijn. 

Ik heb er 2 gehad , waarvan na 2km uitviel en pas aan de gang gekregen wanneer het blok afgekoeld was. 

De tweede was gevaarlijk. 

De ene keer kon ik bewijzen van spreken een ganse dag rijden,  en dan niet meer starten na paar uren of uitvallen tijdens een rit en denken dat het bougie niet goed waren terwijl ze nog nieuw waren. 

Uiteindelijk nog een reserve  ontsteking  ingestoken waar ik heel zeker was dat je het deed.  En het probleem was verleden tijd  :D

Zorg dat je nieuwe kabels goed plaats als de oudere, ik zou het een voor een  doen.  Dan doe je niets fout mee. 

Succes. 

merci

Link naar reactie

Persoonlijk zou ik bij een automaat een euro of 15 extra uittrekken om de pick-up te wisselen. is een kwaal bij pk'tjes. Spoelen blijven vaak goed, uit ervaring. 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...