Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke claxonneus past op mijn gts?


magnum

Aanbevolen berichten

Dat kan zondermeer: even SIP gecheckt:

Bei den GTS/GTS Super/GTV/GT 60/GT und GTL Modellen ist es ähnlich. Auch hier kann man die Kaskaden untereinander tauschen. So kann z. B. die normale GTS mit der sportlichen GTS Super Kaskade ausgerüstet werden.

Die Vespa GTS Modelle ab Bj. 2014 haben ein Facelift erhalten. Die Kaskade kann an allen älteren Modellen montiert werden. Immer in passender Fahrzeugfarbe erhältlich. Es wird ein neuer Kaskadeneinsatz benötigt.

 

Je moet de neus én het bijpassende inzetstuk apart kopen.
Gewoon even het piaggio logo verwijderen(met een fijne platte schroevendraaier opwippen-er zit een kleine uitsparing aan de rechtse kant als je voor de brommer staat), de onderliggende schroef(kruiskop of torx, afhankelijk van het model) losmaken en dan de neus even naar boven schuiven en klaar is vespa.

Link naar reactie

Je kan een airhorn erin lepelen 

https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=TRdInEn-UkQ

Hetgeen ik gedaan heb is gewoon van internet een setje van een high en low claxon gekocht, zelf snel beugeltje geslepen en geplooid en gemonteerd.  Plaats genoeg

Let wel dat je je upgrade niet rechtstreeks aansluit op de bedrading, best een relais aansluiten op je originele aansluitkabels met voeding rechtstreeks van de batterij of aftakken van alarm stroomvoorziening (anders risico op doorbranden van je bedrading... )  gewoon standaard schakelrelais gebruiken (https://www.mpartz.nl/schakel-relais-universeel-12v-30a-p-17024?gclid=EAIaIQobChMIwa6q7Oya3wIVxIbVCh3lkApyEAkYASABEgKNvPD_BwE)

Absoluut een must in autostrade spitsverkeer.  De airhorn was dan weer net iets te luid ... :)

 

Link naar reactie
23 uren geleden, magnum zei:

Ik zou graag mijn claxonneus van mijn GTS 300 bj 2012 ( met ronde lamp erin) vervangen door het nieuwere 

model zonder lamp en met gleuven. Bj rond 2015 denk ik. Iemand een idee of dit mogelijk is?

Bedankt mannen ik heb besteld met SIP.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...