Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pinasco uitlaat


MccullenBE

Aanbevolen berichten

Icm een verder standaard setup alleen meer geknetter en nefast voor prestaties. Icm Pinasco 177 Magnycours vinnig maar luid.

Prijs/kwaliteit is de Pinasco Touring pot beter (maar ook luid).

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Op 9-12-2018 om 13:46, Frederik9111 zei:

Icm een verder standaard setup alleen meer geknetter en nefast voor prestaties. Icm Pinasco 177 Magnycours vinnig maar luid.

Prijs/kwaliteit is de Pinasco Touring pot beter (maar ook luid).

Momenteel zit er een 177-kitje op met een Sip Road. Maar  wil eventueel een volledige expansie uitlaat steken. En aangezien deze kwa prijs nog oké lijkt. Of zijn er 'betere' mogelijkheden hiervoor?

Link naar reactie
4 uren geleden, arti-bella zei:

Staat er eentje te koop op fb voor 95 of 75 euro. Die pinasco is meer semi expansie. Buiten geknetter gaat die niet meer leveren als u sip road.

Daarom ik terug reageerde. Kwam deze tegen op 2dehands voor een mooi prijsje. Ging normaal dit laten voor wat het was. Maar voor die prijs begon ik terug wat te twijfelen. 

Link naar reactie
21 uren geleden, MccullenBE zei:

Momenteel zit er een 177-kitje op met een Sip Road. Maar  wil eventueel een volledige expansie uitlaat steken. En aangezien deze kwa prijs nog oké lijkt. Of zijn er 'betere' mogelijkheden hiervoor?

Die Pinasco-uitlaat op FB en 2dehands is van een kameraad van me; vrijwel nieuw, sowieso een koopje. Ik heb ‘m 2 weken geleden persoonlijk vanonder z’n Vespa gehaald (upgrade naar 215-setup).

Welke 177-kit heb je zitten?

Link naar reactie
45 minuten geleden, Frederik9111 zei:

Die Pinasco-uitlaat op FB en 2dehands is van een kameraad van me; vrijwel nieuw, sowieso een koopje. Ik heb ‘m 2 weken geleden persoonlijk vanonder z’n Vespa gehaald (upgrade naar 215-setup).

Welke 177-kit heb je zitten?

Een DR177, dan kijk ik er zeker nog eens voor ;) ps:  jouw px200 rijdt zalig, dat was ook een koopje van Florian :D 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...