Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mostrascambiovespa editie 2019


stinger

Aanbevolen berichten

Vespisti en anderen

We gaan een nieuwe topic maken,ik denk dat het beter is,iedereen is welkom op editie 2019,wij hebben nu al meer dan 20 clubs die zich hebben ingeschreven en de handelaren beginnen zich ook al  in te schrijven.Zoals je ziet op de flyer doen we er weer een thema bij,wij hebben weer 2 grote hallen en twee kleine hallen ter beschikking.Kom gerust af,het is GRATIS inkom,we gaan er allemaal samen weer een top editie van maken.Voor meer info kunnen jullie mij altijd contacteren.

Flyer MSV 2019 V2 A5.jpg

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Goedenavond allemaal,wij gaan een kleine up date doen van de clubs die aanwezig zullen zijn,wij zijn 6 weken verwijderd van het grootste event van vespa en cafe racers in N Europa,en wij zijn fier,mijn team en ik,dat er zoveel mensen naar de beurs komen.De volgende vespa clubs zullen aanwezig zijn uit binnen en buitenland. Vc Antwerpen,Vc Squadra Veloce,Vc Mechelen,Vc Winterslag,Vc Sittard(NL)Vc Azzurri,Vc Brugge,Vc Sambreville,Vc Tessenderlo,Vc Meeuwen,Vc Tournai,Vc Hasselt,VC Maasmechelen a/d Maas,Vc Awans,Vc Ath,VC Oostende,Vc Givet(Fr)Vc St Truiden,Vc Diest,Vc Charleroi,Vc Aachen(D)Vc Pingzau(Oostenrijk)Vc Bilzen,Vc Geel Kempen,Schalterkreuzritter Vespa Club(D)Vc Erebodegem,Vc Lummen,Vc Grimbergen,en laatst Vc Genk,en wie weet komen er nog meer,dit is alleen vespa clubs,en dan hebben we nog onze buren van de Lambretta Club België die langskomen,met een stand,eindelijk,en de Speedboys ,ook met een stand,van Antwerpen om er een compleet feest van te maken,en onze hobby's uit te oefenen.Ik ben er klaar voor,jullie ook.

Flyer MSV 2019 V2 A5.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Beste Vespisti en anderen

een kleine update van handelaars van cafe racers,zodat we toch een goede mix hebben en wie er gaat komen op de beste beurs van N Europa. Rusty Gold Amsterdam,Customs Paints,Silverseats Seats,Old Garage Motorcycles,Dutch on Wheels,Cars Clothes &Collectables,Huid &Staal,Johnny Fly,Team New Riders,Triumph,Jowi Stoffering,Deep Creek Cycles,Moto rijder,enz...
Wie er nu niet bij kan zijn mist deze mooie opkomst van allemaal top mensen die samen met ons een van de grootste evenementen op poten wil zetten.Check the web site www.mostrascambiovespa.be voor meer info.En vergeet niet GRATIS inkom,dus ik zie jullei allemaal zondag 10 maart vanaf 08.00 u

Flyer MSV 2019 V2 A5.jpg

Link naar reactie

Misschien een domme vraag, maar ik stel ze toch maar. Het zou de eerste keer zijn dat ik de beurs zou bezoeken en gezien ik van het hoge noorden kom overweeg ik om met de auto te komen. Ik kan echter wel mijn oldie vespa meenemen en overweeg om de laatste km’s met de vespa te doen. Ik vermoed dat er meer met de vespa komen maar is dit gebruikelijk bij dit treffen of eerder de uitzondering? Bij deze ook de vraag of er nog iemand wil meerijden, kwestie van gezelschap en vespapraat...ikzelf vertrek vanuit Wuustwezel. Mvg. Tom

Link naar reactie

Beste

Er zijn er natuurlijk die met de vespa komen,er is parking voorzien,en natuurlijk zijn er ook die met een caféracer komen dit jaar,omdat het ook een thema is,en er zijn er die met een oldtimer auto komen,iedereen doet zijn ding een beetje,is wel altijd leuk,vind ik persoonlijk als er wat staat buiten,je kan er ook mooie foto's trekken buiten aan de schachten van de mijnen.Dus,doe lekker je ding en wij zien elkaar daar op een van de mooiste beurzen van het land.

Link naar reactie
Op 7-2-2019 om 18:55, Tomermaat zei:

Misschien een domme vraag, maar ik stel ze toch maar. Het zou de eerste keer zijn dat ik de beurs zou bezoeken en gezien ik van het hoge noorden kom overweeg ik om met de auto te komen. Ik kan echter wel mijn oldie vespa meenemen en overweeg om de laatste km’s met de vespa te doen. Ik vermoed dat er meer met de vespa komen maar is dit gebruikelijk bij dit treffen of eerder de uitzondering? Bij deze ook de vraag of er nog iemand wil meerijden, kwestie van gezelschap en vespapraat...ikzelf vertrek vanuit Wuustwezel. Mvg. Tom

MMM , vanuit nieuwmoer heeel mischien met de vespa dan 

 

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Vespisti,lambretisti,wij zijn een week verwijderd van de grootste beurs van N Europa,wij zijn klaar ,mijn team en ik,wij hebben geprobeerd om een goede mix van clubs,standen,handelaars om er samen met jullie een super editie te maken,vergeet niet  maart 10 maart 2019 C mine Genk,vanaf 08.00 u,kijk ook op onze web site www.mostrascambiovespa.be voor meer info en vergeet niet gratis inkom,zeg het voort.

super image vespa.jpg

Link naar reactie

Gdmrg,wij zijn er klaar voor,mijn team en ik zullen er alles aan doen om zondag een top event te laten doorgaan,in C Mine  Te Genk,vergeet ook niet op onze we site te gaan kijken voor alle handelaars en clubs die gaan komen staan.

www.mostrascambiovespa.be

showtime klok blanco.jpg

Link naar reactie

Voila,nog deze dag afwerken,opbouwen,fine tunen,en wij dan klaar voor morgen zondag,hopelijk voor weer een top editie en dat we al onze vrienden en kennissen en andere mogen ontmoeten om er weer een spetterende editie van te maken.Tot zondag

de juiste.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...