Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Prutsen in de marge


Tomermaat

Aanbevolen berichten

Bij deze gezorgd voor wat licht in de duisternis met wat led-verlichting en powerbankje...en de obligate olijfolie om de wereld rond te reizen, of zeker rond de kerktoren...vespahumor moet ook bestaan .   En neen, ik heb nog niet geboord of gevezen in mijn originele vespa, gezien de volgende koper, als het ooit zover komt, misschien niet dezelfde smaak en humor heeft..  karren maar...

DC2F098A-5F52-4029-9701-4535A38209A8.jpeg

DC9809E0-51BB-4D53-9EBE-CC8C924AC0A7.jpeg

Link naar reactie
55 minuten geleden, Tomermaat zei:

Bij deze gezorgd voor wat licht in de duisternis met wat led-verlichting en powerbankje. en de obligate olijfolie om de wereld rond te reizen, of zeker rond de kerktoren. vespahumor moet ook bestaan .   En neen, ik heb nog niet geboord of gevezen in mijn originele vespa, gezien de volgende koper, als het ooit zover komt, misschien niet dezelfde smaak en humor heeft..  karren maar.

 

 

. voldoende licht, een kratje Duvel, wat "fleskes Vedett" en een blik "extra virgin olijfolie". meer heeft een mens niet nodig om bij "nacht en ontij" rond te 'karren' ;) 

Link naar reactie

Naar ik begrepen heb zit men als halve gare met een über-coole rat zonder bierallergie he-le-maal op z’n plaats bij se Leste Vitesse. :D

Ps: groeten aan Bassie!

Link naar reactie

Komt omdat ik in ‘het hoge noorden’ in Wuustwezel woon, maar bevriend ben met medeoprichter van de leste Vitesse in Zottegem, en aldaar al eens rit heb meegedaan. Ze hebben alle sympathie van mij doch actief lid is nogal moeilijk met die afstand...en het biergebruik...

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...