Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aluminium lasser


Frissenappel

Aanbevolen berichten

Hallo!

Voor het blokje van mijn smallframe wat op te kietelen zouden de spoelpoorten moeten worden opgelast. Ook moet er een bus voor een carterbout hersteld worden.

Kennen jullie iemand die gegoten aluminium kan lassen of even een ac/dc tig ter beschikking kan stellen?

Groeten,

Levi

 

Link naar reactie

Gho... ik zou niet getwijfeld hebben. Liever €50 te veel betalen dan een smeltgat in de carter. 

Link naar reactie

Wauw, 125euro? Kost bij Arrows 30 euro. Maar ook in NL varieren de prijzen flink, en heeft niks met kwaliteitsverschil te maken, puur opportunisme van sommige ondernemers.

Hier in Amersfoort was er ook iemand die voor een erg simpele lasklus 125 euro vroeg, heb uiteindelijk een betaalbaarder adres gevonden in een dorp verderop, was 10 euro kwijt voor dezelfde lasklus.

Link naar reactie

@Frederik9111 , ik snap je standpunt maar voor 230euro kan je bijvoorbeeld ook al lml carters kopen met reeds vergrote spoelpoorten.. moet echter al genoeg spenderen aan dat rotax gedoe. Als student prefeer ik dan ook de betaalbaardere optie. :D

@Niels_1977, ik had inderdaad ook zo iets in gedachten. Ter vergelijking, een kennis van me wil de basis van de cilinder afvlakken en een plaat in aluminium cnc frezen voor €50 euro. Wat me nu toch wel wat meer werk lijkt dan even een carter in de oven schuiven en oplassen.

@propliner, ik stuur hem een Pm! Thanks!

 

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...