Ga naar inhoud
Vespaforum.be
Yellebelle

Nu al 2 maanden vespista

Recommended Posts

Zoals gevraagd zal ik me even voorstellen...nadat ik al dankbaar gebruik maakt van het forum zonder te posten...

Ben sinds eind september in het bezit van een PX van 2011 om me naar de stad en het werk te begeven (enkel bij droog weer)

vandaar geen oldie maar een newbie

Ik rij sinds m'n 17de met Lambretta J50, maar die staat ondertussen al wel wat jaartjes stil. De scootermicrobe had me dus al langer te pakken.

Wegens gebrek aan motorrijbewijs was keuze voor iets zwaarders beperkt...het ging uiteindelijk tussen een Orcal 125 en een Vespa/Lambretta 125

Na de "GO" van m'n echtgenoot op een PX (handgeschakeld was een must) gestoten met heel weinig km

Al bijna 1000km gereden ondertussen en nog geen spijt. Elektrische starter doet het niet altijd maar ik was toch gewend om te kicken...

Hopelijk nog veel km voor de boeg

CIAO !!

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht

Welkom Yellebelle...veel plezier en geluk met je PX...en je mag vanaf nu "onbeperkt posten" ;)...buona giornata...ciao'

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoihoi!! Leuk, nog een 2011 PX bezitter:) Ik heb er ook een (een 150) sinds kort. Er zaten bagagerekjes op, die heb ik eraf gehaald. Momenteel wacht ik op de bezorging van mijn Sip Road 2.0 uitlaatje en het verdwijnen van het strooizout van de wegen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hi , een andere zal hopelijk bij mij ook volgen...maar dan moet ik werk maken van een motorrijbewijs. Kriebelen doet het in elk geval al wel. Achterste bagagrekje heb ik echt nodig, ik rij na het oppikken van m'n dochter op school ook nog langs winkel....de bedrijfswagen doet nu minder km - want met de Vespa is zoveel meer relax. Dat het maar snel terug droog wordt

Deel dit bericht

Link naar bericht
45 minuten geleden, Yellebelle zei:

Hi , een andere zal hopelijk bij mij ook volgen...maar dan moet ik werk maken van een motorrijbewijs. Kriebelen doet het in elk geval al wel. Achterste bagagrekje heb ik echt nodig, ik rij na het oppikken van m'n dochter op school ook nog langs winkel...de bedrijfswagen doet nu minder km - want met de Vespa is zoveel meer relax. Dat het maar snel terug droog wordt

Blijft een genot om ermee te rijden, des te moeilijker is het om ‘m te laten staan nu met dit weer :( Ik verkoop mijn bagagerekjes en flyscreen voor een net bod (niet de nieuwprijs hoor ;)), ze mogen apart weg maar ook als set. Mocht je interesse hebben een paar foto’s:

A687B237-E9C7-469C-8583-75B3F48276A8.jpeg

8013426B-192D-47E1-A933-C4DA034B8AF8.jpeg

BCCF9966-266B-4201-A81B-D44A9FD34363.jpeg

C93D09A1-E183-4D2F-98C5-D3D671DB10E5.jpeg

5EB07C8F-A151-4CFD-B384-BE85F62FA0A2.jpeg

DB4496AA-520D-44CC-94D7-D3558E587421.jpeg

A182C21A-B56D-42D8-8FA6-06E6087AE407.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Welkom op het forum  en nog véél rijplezier met je wesp...

moest je ten zuiden van antwerpen touren... kom ik je misschien nog wel ns tegen

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht

dan komen we mekaar zeker tegen !! Ik tour hoofdzakelijk ten zuiden van Antwerpen - tussen A'pen en Mechelen

Linn, bedankt voor het aanbod. Maar buiten voorste bagagedragers ben ik al geëquipeerd...

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen