Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Reacties op een topic opeens verwijderd: per abuis/censuur?


Linn

Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen hoe het kan dat ineens mijn reacties en die van een ander forumlid op een topic ineens verwijderd zijn?

Het topic betrof een vraag of de bagagerekjes van een PX ook op een LML passen. Ik bood in mijn reacties aan dat de topic-starter gerust mag komen passen, daar ik een dergelijk rekje te koop aanbied (geheel vrijblijvend en om een mede-forumlid te helpen, hoor. Geen koopverplichting of iets dergelijks).

Een ander lid betwijfelde daarbij of het rekje zou passen ivm twee bouten bij de zadelpin. Ik heb zijn twijfel verworpen door aan te geven dat de bevestiging niet eens in de buurt komt van de bouten waarover dit lid spreekt, hierbij een foto ter illustratie gevoegd.

Is het plots verwijderen van reacties iets wat hier vaker gebeurt? Wellicht per abuis of misschien zelfs als censuur? Ik heb mij niet beledigend of op een andere manier negatief uitgelaten tegen iemand. Ik heb er dan ook geen probleem mee als de “verwijderaar” in de reactie gewoon openbaar de oorspronkelijke reacties laat zien en daarbij aangeeft wat de reden is van verwijdering.

Link naar reactie

Ja inderdaad, dat is het topic :D

Toch kan ik het via de zoekfunctie niet meer vinden, ik zal nog eens even opnieuw kijken.

Dank voor je verduidelijking in ieder geval, ik vond het zo vreemd dat het opeens zonder reacties was :blink:

Link naar reactie

Ik zie nu dat de fout bij mij ligt: de topic-starter heeft tweemaal hetzelfde topic gestart, eenmaal onder de noemer “bagageREK” en andermaal onder de noemer “bagageDRAGER” (zoals Thys hierboven al in de reacties verduidelijkte). Mea culpa dus. En gelukkig dus geen gevalletje verwijdering of censuur :D

Link naar reactie
24 minuten geleden, Linn zei:

Ik zie nu dat de fout bij mij ligt: de topic-starter heeft tweemaal hetzelfde topic gestart, eenmaal onder de noemer “bagageREK” en andermaal onder de noemer “bagageDRAGER” (zoals Thys hierboven al in de reacties verduidelijkte). Mea culpa dus. En gelukkig dus geen gevalletje verwijdering of censuur :D

reacties worden hier "niet zomaar" verwijderd. tenzij het om zaken gaan die "te ver" gaan/ verboden zijn. jaren geleden zijn een paar "impulsieve reacties" van mij "wel" verwijderd..

         En "meer dan terecht ook". . want mijn reacties waren een "persoonlijke aanval" in de privésfeer van een persoon. ik had veel te te snel en ondoordacht gereageerd.

         En dan schrijf je wel eens "rake dingen" waar je nadien spijt van hebt. en aangezien je die post zelf niet kan verwijderen, is het goed dat die door de "moderator" gewist wordt.

Link naar reactie

Ik wilde al zeggen: er wordt weinig tot niet 'zomaar' gemodereerd op dit soort topics, veel te veel gedoe; 9 van de 10 keer kan iemand gewoon zijn eigen topic niet terugvinden :unsure:

Tip van de dag: kijk es op je eigen profiel, daar vindt je ook je laatst geposte posts en reacties.

Link naar reactie
1 uur terug, mr160 zei:

Ik wilde al zeggen: er wordt weinig tot niet 'zomaar' gemodereerd op dit soort topics, veel te veel gedoe; 9 van de 10 keer kan iemand gewoon zijn eigen topic niet terugvinden :unsure:

Tip van de dag: kijk es op je eigen profiel, daar vindt je ook je laatst geposte posts en reacties.

Dank voor de reactie. De topic-starter blijkt dus tweemaal eenzelfde topic te hebben gestart: eenmaal met het woord “bagagerek”, andermaal met het woord “bagagedrager”. Ik kon daardoor inderdaad mijn reacties niet terugvinden, al lag het er dus niet aan dat ik gewoon mn eigen topic niet kon terugvinden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...