Ga naar inhoud
Vespaforum.be

gs150


sikke

Aanbevolen berichten

Hallo

Heeft er iemand een idee hoe je stickers kan verwijderen die er al 40 jaar opzitten , het zijn geen stickers van plastic maar die, die ge in water moet leggen en die dan van hun drager komen. Welke batterij hoort er in een gs 150 6v of 12v (ik vermoed 6v).op de wielen staan sierplaten, ik vermoed dat ik ze er gewoon moet aftrekken , maar ik wil zeker zijn zo maak ik niets stuk. Waar vind ik het chassisnr ? Dank en groetjes

Link naar reactie

als ze nog goed zijn zou je ze beter niet verwijderen. dit geeft de oude charme van de scooter weer. is enkel mijn eigen mening die denk ik wel door velen wordt gedeeld denk ik.

wat de wielen betreft: normaal ziet er in de midden een stuk dat je kan losdraaien, is een sierstuk dus mischien niet zo op het eerste zicht zichtbaar, en dan komt de kap eraf

grtz sidvespa

Link naar reactie

Je kunt een repro batterij kopen :

is zwart, smal en vrij lang origineel design ong 60 eur (rollerladen) past in voorzien vakje.

of één van Varta of andere merken dik en wit, en moet je zelf maar zien hoe te vergrendelen. ong. 35eur

Belangrijk:

* let op vermogen minimum 12Ah

* let op dat ze genoeg opgeladen wordt via de gelijkrichter (liefst te vervangen met batterij of je loopt het risico de batterij jaarlijks te vervangen).

Groeten.

Link naar reactie
  • dave sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...