Ga naar inhoud
Vespaforum.be

My ex girlfriend


Solvato

Aanbevolen berichten

Deze kwam ik net tegen op facebook. Nog niet eerder gezien.

https://www.my-ex-girlfriend.be/

't Is in ieder geval een originele naam :-) Originele Vespa's? Dat laat ik aan jullie deskundig oordeel over.

57cf895bb42c66986ab6e5ce49b3c6ba.png

Link naar reactie

Kweetnie, moeilijk te oordelen op deze foto. Ze zien er wel afgejakkerd uit en komen uiteraard van ginder maar misschien is 't van 'what you see is what you get' en zijn het geen haastig gerestaureerde en geplamuurde 'gevaar op de baantjes'.

Link naar reactie
42 minuten geleden, Wutsie75 zei:

Kweetnie, moeilijk te oordelen op deze foto. Ze zien er wel afgejakkerd uit en komen uiteraard van ginder maar misschien is 't van 'what you see is what you get' en zijn het geen haastig gerestaureerde en geplamuurde 'gevaar op de baantjes'.

Koop er eentje en breng es verslag uit! :)

 

Link naar reactie

Ik vind die contactslotjes aan de rechterzijde net boven de bil wel leuk. Met originele sleutel 

Link naar reactie

Website werkt nog prima zo te zien, dit zijn ook niet de dichtgeplamuurde curry's die je vaker ziet. 

Het zijn weliswaar Vespa's uit India/Pakistan, maar niet met dikke lagen plamuur erop om gebreken te verhullen.

(wat wel vaak het geval is bij Vespa's uit Vietnam/Indonesië, vervelend voor een koper/zou niet verkocht mogen worden,

maar wel enigszins begrijpelijk aangezien de makers/plamuurders vaak in diepe armoede leven)

Overigens werden die Vespa's in India/Indonesië destijds onder licentie van Piaggio gebouwd, dus weinig malafide aan.

Waar je wel goed op moet letten is het feit dat de Vespa's een langere periode in een tropisch klimaat hebben rondgereden, en dus meer doorgerot kunnen zijn,

maar dat is een kwestie van de Vespa bij de aankoop goed nalopen, benzinetank verwijderen en goed de binnenkant vh frame controleren.

De motoren behoeven zowiezo vaak een complete revisie, maar dat geldt ook voor projecten uit Europa die in deze conditie gekocht worden.

Ik zou voor een Vespa in die conditie, die nog volledig gerestaureerd en evt verlast moet worden, hooguit 700/800 euro betalen.

 

Link naar reactie

Dat zijn afgeragde wrakken, jong. Gewoon vér weg van blijven. Nog nie als ge er mij €800 bovenop geeft.

Link naar reactie
55 minutes ago, Frederik9111 said:

Dat zijn afgeragde wrakken, jong. Gewoon vér weg van blijven. Nog nie als ge er mij €800 bovenop geeft.

Beetje kort door de bocht freek, kunnen best prima scooters tussen zitten, maar je moet wel weten wat je doet, en niet zonder kennis van zaken gaan kopen.

Link naar reactie

 

2 minuten geleden, Mokonzi zei:

Moest het dichter bij huis zijn zou ik ze eens in het echt gaan bekijken. 

Hier klikken! B)

Link naar reactie
24 minuten geleden, Mokonzi zei:

                                                                    Moest het dichter bij huis zijn zou ik ze eens in het echt gaan bekijken. 

...blijf maar beter rustig thuis in de Limburg...daar kan je tenminste nog op een "normale manier" treinreizen ;) :D

train.gif

Link naar reactie

Loooolll.

Nee, echt. Ik ben benieuwd wat die verkoper allemaal vertelt als je je daar aanbiedt als leek en daarna meer "gerichte" vragen stelt. Nu kan ik niet oordelen over de verkoper. Feit is dat het een vracht uit Pakistan is, feit is dat het papierwerk op z'n zachtst uitgedrukt een hindernis zal vormen en dat je niet teveel van de kwaliteit van het chassis mag verwachten. Maar misschien is het een heel eerlijke man. Misschien ook niet.

Link naar reactie
Op 13-11-2018 om 22:25, Thys zei:

                                                               Dat contactslot viel me ook al op.

                                                               Iemand enig idee waarom die daar zit bij alle modellen die zij hebben?

...Dat is eenvoudig te verklaren : zijn "ex-girlfriend" had een obsessie voor "contactsloten op de meest speciale plaatsen"... zij zelf had er één in haar "rechter-neusvleugel" :D

indian women contactslot.gif

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...