Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Stuurlager moer verwijderen


Flexi

Aanbevolen berichten

Platte tournevis en hamer is mijn ding nie daar breek je meer mee af dan goed is.

20 euro voor iets dat ik 1x in mijn leven ga gebruiken vindt ik zotte kosten.

Ik volg je in het feit dat goei materiaal nooit weggegooid is.

Indien niemand geen deftige oplossing heeft ga ik die tool van sip namaken 

Is niet de 1ste keer dat ik dat doe.

Link naar reactie
2 minuten geleden, Flexi zei:

Platte tournevis en hamer is mijn ding nie daar breek je meer mee af dan goed is.

20 euro voor iets dat ik 1x in mijn leven ga gebruiken vindt ik zotte kosten.

Ik volg je in het feit dat goei materiaal nooit weggegooid is.

Indien niemand geen deftige oplossing heeft ga ik die tool van sip namaken 

Is niet de 1ste keer dat ik dat doe.

Probeer anders zo'n "steering nut tool" van iemand te lenen die dicht in je buurt woont. want is zo'n tool namaken wel de moeite om maar één keer te gebruiken ?

Mijn toolborden boven mijn werkbank, hangen vol met "tools" die ik maar af en toe gebruik. en meestal gebruik ik die dan nog voor mensen die bij mij langskomen :)

Link naar reactie

...en elke hobby kost geld...maar het plezier dat je hebt als je iets kan herstellen is onbetaalbaar...en ik help graag mensen voort die wat minder handig zijn ;)

  En als ik eens iets wil herstellen waar ik minder ervaring in heb... dan is het heel fijn als ik beroep kan doen op mijn vrienden die "gouden handen" hebben :)

Link naar reactie

Bijkomend voordeel van investeren in goed materiaal is dat je vriendenaantal opeens exponentieel aangroeit. :lol:

Met een stuurtool en dit algemeen large frame setje heb je alles in huis om 90% van het werk/onderhoud aan een PX zelf te doen.

Link naar reactie
46 minuten geleden, Wilby zei:

                                                       Al 5€ minder.

 

... ..wat heb je tegenwoordig nog voor 15 euro ( buiten een balhoofdsleutel van Piaggio ;) )...en je krijgt er bovendien nog een heleboel vrienden "gratis" bij...

                  En als je die vrienden dan kunt helpen met je balhoofdsleutel ( en met ander gereedschap)...dan krijg je er nog "gratis drank" bovenop...geven en nemen :D

Link naar reactie

... .mooie prijs voor de "balhoofdsleutel" uit Italië...maar de "verzendingskosten" naar België 'voor één stuk' zullen waarschijnlijk meer bedragen dan de "tool" zelf ;)

                                                     

Link naar reactie
Op 10-11-2018 om 21:36, Frederik9111 zei:

't Kan nóg gieriger hoor...

 

Opera Snapshot_2018-11-10_213516_www.lavespadue.it.png

Heeft niks met gierig te maken ben niet gierig.

Heeft gewoon te maken met noodzaak.

Heb voor mijn ktm 525 verscheidene speciale tools moeten aankopen om 1x te gebruiken en nu liggen die in een doos in de garage die nooit meer gaan gebruikt worden...

Ik geef mijn geld liever uit aan deftige remmen of banden of een goei ophanging.

Link naar reactie

Zijn we nou nóg steeds aan het discusieren over een paar euro?! :blink:

Zelfbouwmateriaal heeft ook een kost en 2 kapotgeklopt/draaide moeren kosten evenveel als de sleutel.

Link naar reactie
29 minuten geleden, Frederik9111 zei:

Zijn we nou nóg steeds aan het discusieren over een paar euro?! :blink:

Zelfbouwmateriaal heeft ook een kost en 2 kapotgeklopt/draaide moeren kosten evenveel als de sleutel.

Ik ga nie blijven zeuren over enkele euro's 

Blijkbaar is het voor sommige mensen te moeilijk om te begrijpen wat ik bedoel.

Is me op dit forum nogal opgevallen wat ik zeer fel betreur...

Bedankt aan de mensen die willen helpen hebben 

Ik zoek wel hulp op een ander

Link naar reactie
12 uren geleden, Flexi zei:

Ik ga nie blijven zeuren over enkele euro's 

Blijkbaar is het voor sommige mensen te moeilijk om te begrijpen wat ik bedoel.

Is me op dit forum nogal opgevallen wat ik zeer fel betreur...

Bedankt aan de mensen die willen helpen hebben 

Ik zoek wel hulp op een ander 

Iedereen begrijpt wat je bedoelt en probeert jou vervolgens advies te geven om het niet zelf te maken.

Dat advies geven forumleden jou, omdat ze willen helpen problemen te voorkomen, niet om je te pesten.

 

 

Link naar reactie
19 uren geleden, Flexi zei:

 

                                                Blijkbaar is het voor sommige mensen te moeilijk om te begrijpen wat ik bedoel.

                                                                                                                                                                                               Is me op dit forum nogal opgevallen wat ik zeer fel betreur...

 

...Waarschijnlijk komt dat omdat jij "hoogbegaafd" bent...en dan is het inderdaad mogelijk, dat "vele simpele zielen" op het forum, het te moeilijk vinden om jou te begrijpen :D

Link naar reactie

ik hoogbegaafd yeah right eerder het omgekeerde :P

We gaan hier niemeer over zeuren Frederik had gelijk en heb de sleutel ondertusse besteld.

Ik zit al 10 jaar op een moto forum waar veel mensen hun tools zelf maken en ging er vanuit dat hier ook mensen waren die dit deden niet meer niet minder.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...